نسخه چاپی

تكلیف اولیا درباره شهریه مدارس غیردولتی روشن شد

عکس خبري -تکليف اوليا درباره شهريه مدارس غيردولتي روشن شد

مدیركل مدارس و مراكز غیردولتی آموزش و پرورش درخصوص شهریه مدارس غیردولتی و فعال نبودن آنها در پی شیوع كرونا توضیح داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش آموزان گفت: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند از ابتدای تعطیلات آموزش تعطیل نیست، جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی نیز فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه داشت.


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی افزود: مدارس غیردولتی  موظف به ارائه برنامه درسی هستند لذا مدیران ، همکاران و معلمین این مدارس  با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارند و به انحاء مختلف و با استفاده از شیوه های متنوع الکترونیکی و شبکه های مجازی در بحث آموزش و یادگیری دانش آموزان فعال بوده و آموزش را ادامه دادند.


صالح تعیین شهریه یک دانش آموز را  بر اساس هزینه های تمام شده برای یک مدرسه عنوان و بیان کرد: در  شرایط فعلی نیز مدارس موظف به پرداخت اجاره بهای ملک بوده و همچنین موسسین می بایست حقوق اسفند ماه معلمانشان را پرداخت کنند.


وی ادامه داد: هیچ یک از هزینه های مدارس کاسته نشده، نه اجاره بهایی حذف شده و نه حق التدریسی. موسسین موظف به پرداخت آنها هستند و از اولیا تقاضا داریم به پرداخت اقساط شهریه دانش آموزان خود مساعدت کنند تا موسسین بتوانند حقوق همکاران را پرداخت کنند.


صالح گفت: از اولیا، موسسین و  معلمین می خواهیم در شرایط فعلی با همدلی و همکاری فرآیند آموزش را تداوم ببخشند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...