نسخه چاپی

راهكار درمان ترك پا

ترك پا یكی از مشكلات رایج در بین افراد مختلف فارغ از جنسیت و سن است. اگر مراقبت‌های لازم برای درمان ترك پا انجام نشود، با بالا رفتن سن وضعیت آن وخیم‌تر می‌شود. البته با توجه به آنچه گزارش شده است، ترك پا در خانم‌ها بیشتر وجود دارد.


به گزارش نما، ترک پا یکی از مشکلات رایج در بین افراد مختلف فارغ از جنسیت و سن است. اگر مراقبت‌های لازم برای درمان ترک پا انجام نشود، با بالا رفتن سن وضعیت آن وخیم‌تر می‌شود. البته با توجه به آنچه گزارش شده است، ترک پا در خانم‌ها بیشتر وجود دارد.

ژل آلوئه ورا
اخبار اجتماعی -این ژل حاوی ویتامین‌هایA ، C ، E وبتاکاروتن با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است و برخی ترکیبات موجود در آن ویژگی ضدالتهابی، ضد ‌عفونی کننده و ضد درد دارد و در بهبود زخم کمک می‌کند.

وازلین و آب لیمو
قبل از خواب یک قاشق وازلین، چهار تا پنج قطره آب لیمو و آب گرم را مخلوط کنید و تا زمان جذب آن در پوست ، کف پا را با این محلول ماساژ دهید. جوراب بپوشید و صبح پاها را با آب ولرم بشویید.

تحقیقات نشان می‌دهد عسل به بهبود، پاک سازی زخم‌ها و مرطوب‌کردن پوست کمک می‌کند. بعد از شست و شو می‌توانید از عسل به عنوان اسکراب استفاده کنید.

از جوراب‌های با کیفیت و نخی استفاده کنید. در صورت دسترسی، از پدهای سیلیکونی برای مرطوب نگه داشتن پاشنه استفاده کنید. برای آب رسانی به بدن و پوست‌تان، آب بنوشید. هفته‌ای چند بار در حمام از سنگ پا استفاده تا از ضخیم شدن پوست جلوگیری کنید.

۱۳۹۹/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...