نسخه چاپی

غرب به حماس پیشنهاد آتش بس داد

به دنبال غافلگیری دشمن صهیونیستی در برابر موشك های پیشرفته مقاومت فلسطین كه توانایی هدف گرفتن اهدافی درعمق سرزمین های اشغالی را دارد، یكی از مسئولان جنبش حماس از پیشنهادهای كشورهای غربی و عربی به حماس برای آتش خبر داد.

به گزارش نمابه نقل ازمشرق،"مشير المصري" نماينده حماس در فراكسيون مجلس قانونگذاري فلسطين يكشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم با بيان اين كه كشورهاي غربي و عربي بر اساس خواسته هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي، پيشنهادهايي درباره آتش بس به حماس داده اند، افزود: حماس و گروه هاي مقاومت فلسطين كه درگيري با دشمن صهيونيستي را با وحدت، دورانديشي و تجربه اداره مي كنند و بارها اين رژيم را غافلگيركرده اند، هم اكنون از توان ديكته كردن در زمينه جهت و نوع درگيري با دشمن برخوردارند.

اين مسئول جنبش حماس گفت: با توجه به حملات رژيم صهيونيستي و جنگ نامحدود كنوني و توانايي مقاومت براي پاسخگويي به دشمن، سخن از برقراري آتش بس بدون قيد و شرط به هيچ وجه قابل پذيريش نيست.

وي اظهار داشت: هرگونه سخن در باره برقراري آتش بس در آينده بايد بر اساس معادلات جديد و نه شرايط گذشته باشد. شرايطي كه دشمن صهيونيستي هر زمان كه اراده مي كرد به مقاومت و ملت فلسطين حمله مي كرد.

نماينده حماس در فراكسيون مجلس قانونگذاري فلسطين گفت: معادله هاي مقاومت هم اكنون درباره برقراري آتش بس بسيار تعيين كننده است و گروه هاي فلسطيني درباره آن، درصورت پايان حملات صهيونيستها رايزني خواهند كرد تا آتش بسي را مطرح كنند كه بر اساس معادلات و شرايط واقعي باشد و دشمن صهيونيستي را ملزم به انجام تعهدات خود كند.

وي با اشاره به اين كه مقاومت فلسطين قدرت خود در زمينه مقابله با دشمن صهيونيستي را ثابت كرده است، تصريح كرد: مقاومت هم اكنون تعيين كننده شرايط جديد درگيري با دشمن صهيونيستي است به طوري كه حدود 5 ميليون صهيونيست را زير رگبار موشكهاي خود قرار داده و اين موشكها به پايتخت سياسي ادعايي و موهوم اسرائيل و هم چنين به تاسيسات رژيم صهيونيستي در شهر اشغال شده قدس و شهرك نشين هاي كرانه باختري اصابت مي كند و جنگنده هاي اف 16 و شناسايي و همچنين برخي برج هاي مراقبت و جبهه هاي نظامي دشمن را هدف قرار داده اند.

المصري اظهار داشت: حمله اشغالگران صهيونيست به مقر نخست وزيريي فلسطين در نوار غزه كه ميزبان نخست وزير مصر بود، بيانگر ياغي گري و عربده كشي دشمن صهيونيستي ضد ملت فلسطين و همه امت هاي عربي و مسلمان است.

وي خاطرنشان كرد: اين بمباران تاكيدي بر اين است كه هر گروهي كه ملت فلسطين را مورد حمايت سياسي و اخلاقي خود قرار دهد، مورد هدف قرار مي گيرد و هم چنين پيام روشني نيز براي مصر و كشورهاي عربي و اسلامي است كه با ملت فلسطين همدردي مي كنند.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...