نسخه چاپی

ترامپ ژاپن را ملزم به تهیه فوریت های پزشكی برای نظامیان آمریكایی كرد

آمریكا به ژاپن الزام كرد به دلیل شیوع كرونا فوریت‌های پزشكی و بهداشتی را برای كاركنان و نظامیانش در پایگاه‌های سراسر ژاپن گسترش دهد.

به گزارش نما، الزام کرد در سایه شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشور‌های جهان، فوریت‌های پزشکی و بهداشتی را برای کارکنان و نظامیانش در پایگاه‌های سراسر ژاپن گسترش دهد.

آمریکا در حالی خواستار گسترش فوریت‌های بهداشتی و درمانی برای نیرو‌های نظامی‌اش در ژاپن شده است که شیوع بیماری کووید -۱۹ در بسیاری از شهر‌های ژاپن وضع اضطراری ایجاد کرده است.

در همین خصوص، نیروهای آمریکایی در ژاپن ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند فوریت‌های بهداشت عمومی تا ۱۵ ماه مه برای نظامیان آمریکایی مستقر در ژاپن پایدار خواهد بود و فرماندهان آمریکایی این اختیار را دارند که این خدمات را برای همه آمریکایی‌های مقیم ژاپن ارائه دهند.

پیش از این، آمریکا از ژاپن خواسته بود، فوریت‌های پزشکی و بهداشتی را فقط در منطقه شرقی کانتو که پایگاه‌های آمریکایی مستقر هستند، اعمال کند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و پس از به سایر کشورهای جهان سرایت یافت. این ویروس در ژاپن بیش از ۸ هزار نفر را مبتلا کرده و جان ۱۴۶ تن را گرفته است. در آمریکا نیز شمار مبتلایان به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده است که از این میان بیش از ۲۶ هزار نفر جان باخته‌اند.

۱۳۹۹/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...