نسخه چاپی

يك فعال سياسي نيكاراگوئه‌اي:

آمریكا عامل اصلی نسل‌كشی‌ها در سوریه است

عکس خبري -آمريكا عامل اصلي نسل‌كشي‌ها در سوريه است

یك فعال سیاسی از نیكاراگوئه گفت: نسل‌كشی‌ها در سوریه، توسط آمریكا انجام گرفته و این هدفی بود كه دولت اوباما عملیاتی كرده است.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، "سدکروتو" از فعالان سياسي کشور نيکاراگوئه در اجلاس گفتگوي ملي سوريه که در هتل استقلال در حال برگزاري است، گفت: امروز همه ما اين جا جمع شده‌ايم تا صلح را تحقق بخشيم و از کشور سوريه حمايت کنيم.

اين فعال سياسي نيکاراگوئه‌اي افزود: من از دوردست‌ها به اين کشور آمده‌ام، چرا که کشور من نيز در گذشته با دخالت‌هاي خارجي روبه رو بوده است، اما سرانجام توانست به صلح دست پيدا کند.

وي تصريح کرد: کشور من از فقيرترين کشورهاي آمريکاي لاتين است و مدتها است در دست امپرياليسم بوده و امروز از آن نجات يافته است.

سدکروتو گفت: ما مي‌دانيم برخي مردم سوريه خواهان تغيير هستند و همه ما مي‌دانيم که عمليات تروريستي و نسل‌کشي‌ها توسط آمريکا انجام گرفته و اين هدفي بود که دولت اوباما عملياتي کرده است.

اين فعال سياسي نيکاراگوئه‌اي افزود: کنترل تمام کشورهاي جهان يک نقشه و هدف شيطاني است که از سوي آمريکا صورت مي‌گيرد.

سدکروتو افزود: ما مي‌خواهيم که جمهوري اسلامي ايران براي حل بحران سوريه اقدامات لازم را انجام دهد، چرا که کشورها در نتيجه دخالت‌هاي خارجي، ضربه‌هاي سنگيني مي‌خورند. ما خواهان گفتگو هستيم و بشار اسد شخصي است که حافظ منافع سوريه است.

وي در پايان تصريح کرد: اميدوارم نيکاراگوئه بتواند در اين زمينه شما را ياري کند و اميدوارم بتوانيم از طريق گفتگو به صلح و آرامش در سوريه برسيم، چرا که مذاکره تنها راه رسيدن به صلح در سوريه است.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...