نسخه چاپی

سردرگرمی جبهه اصلاحات برای حضور در انتخابات

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه كشور گفت: جبهه اصلاحات در بحث تحریم یا ماندن در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری دچار سردرگمی شده اند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، حجت الاسلام مجتبی ذالنور ظهر یکشنبه در گردهمایی سیاسی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: جبهه اصلاحات و اصولگرایی دو جریانی هستند که در بحث انتخابات آینده نظام می توانند موثر واقع شوند.

وی افزود: جبهه اصلاحات در انتخابات آینده حضور خواهند داشت نه از این جهت که حضور حداکثر مردم در پی داشته باشد بلکه حیات سیاسی و اجتماعی آنها ایجاب می کند که در این انتخابات شرکت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه کشور خاطر نشان کرد: شکاف، تفرقه و نشیب در بین جریان اصلاحات به آن حدی است که برای معرفی فرد مورد نظر برای انتخابات آینده به اتحاد نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: جبهه اصلاحات در بحث تحریم یا ماندن در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری دچار سردرگمی شده اند.

برجسته‌کردن گرانی‌ها توسط جبهه اصلاحات برای ضربه‌زدن به اصولگرایان

وی به راهبردهای جبهه اصلاحات در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: یکی از راهبردهایی که جبهه اصلاحات در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری در پیش دارند و آن تحریم است که اگر این گزینه انتخابات کنند در این صورت به امکان دسترسی به قدرت را نخواهند داشت.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه کشور اظهار داشت: جبهه اصلاحات از طریق برجسته کردن گرانی‌ها و نارضایتی مردم از این طریق می خواهند به جبهه اصولگرایانه ضربه زده و برای رسیدن به قدرت در انتخابات آینده را فراهم کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در بحث انتخابات اختلافاتی میان بین جبهه اصولگرایان وجود دارد ولی با این حال این اختلافات ریشه و مبنایی نیست که بتواند به این جریان اطمه بزرگی وارد کند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با تاکید بر اینکه در انتخابات باید سعی کنیم انتخابی اصلح داشته باشیم، گفت: باید با صبر و حوصله با رصد مسائل کشوری و انتخابات، فردی انتخاب کنیم که بنفع مصالح و منافع کلی نظام باشد.

شکستن روحیه مقاومتی مردم از اهداف تحریم‌ها است

وی به عوامل گرانی‌ها اشاره کرد و افزود: تحریم اقتصادی از طریق کشورهای غربی در بحث زیر ساخت‌های اقتصادی اصلاحات خوبی انجام نگرفته، عدم تبعیت از این سیاست واحد، ضعف مدیریت، کنترل و نظارت از عوامل گرانی‌ها است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه کشور اهداف فشارهای اقتصادی بر شمرد و خاطر نشان کرد: شکستن روحیه مقاومتی مردم در برابر مشکلات و تحریمات دشمن، عقب نشینی مسئولان از اهداف و اصول نظام و در نهایت سقوط نظام از اهداف فشارها و تحریمات اقتصادی دشمن است.

وی اظهار داشت: تجربه گذشته از تحریمات نشان داده که هر چند این تحریمات مشکلاتی را برای ما بوجود آورده اما توانسته ایم این تحریمات را به خوبی دور بزنیم.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه افزود: با ایجاد روحیه اقتصادی مقاومتی در بین مردم می توان در برابر تحریمات دشمنان سر بلند بوده و بر آنها غلبه پیدا کنیم.

وی به مباحثی در مورد تحولات سوریه اشاره کرد و بیان داشت: حکومت بشار اسد تنها حکومتی است که برای مقاومت هزینه دارد و خسارت دیده و سقوط بشار اسد بیشترین خسارت به مقاومت حزب ..... خواهد داشت.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...