نسخه چاپی

تحویل 700 واحد مسكونی به زلزله زدگان

فرمانده سپاه عاشورا از تحویل 700 واحد مسكونی در منطقه زلزله زده ارسباران خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسكونی روز سه شنبه 30 آبان ماه با حضور فرمانده كل سپاه پاسداران تحویل می شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل این فرماندهی افزود: از دو هزار واحد مسکونی که قرار است توسط سپاه عاشورا ساخته شود 700 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان این مطلب اظهار امیدواری کرد تا 20 آذرماه سال جاری هزار واحد مسکونی دیگر نیز احداث و آماده بهره برداری شود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به روستائیان فصلی و اقامت آنها در نقاط دیگر استان اضافه کرد: احداث 300 واحد مسکونی دیگر به سال آینده موکول خواهد شد.

وی ابراز داشت: هفت هزار اتاقک چند منظوره نیز در شهرستان اهر به متقاضیان واگذار و اسناد آنها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: دو میلیارد و 600 میلیون ریال توسط کریم باقری بازیکن سابق تیم تراکتورسازی از بازار تبریز جمع آوری شد که قرار است با هماهنگی پایگاه مقاومتی شهید شفیع زاده صرف احداث واحدهای مسکونی دائمی شود.

وی همچنین ادامه داد: ساخت و بهره برداری از 30 واحد مسکونی در 40 روستای مناطق زلزله زده با صرف مبالغ اهدایی بازاریان تبریز تا 20 آذرماه سال جاری تحقق خواهد یافت.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...