نسخه چاپی

توصیه جلیلی به دولت‌های اسلامی

دبیر شورای عالی امنیت ملی كشورمان در دیدار با رئیس دفتر حافظ منافع مصر گفت كه امروز پشتیبانی از مقاومت یك وظیفه برای همه دولت‌های اسلامی است و انتظار می‌رود مصر پس از بیداری اسلامی نقش شایسته خود را در پشتیبانی عملی از مقاومت انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «خالد ابراهیم عماره» رئیس دفتر حافظ منابع مصر با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

سعید جلیلی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در دو کشور ایران و مصر، بهره برداری از این ظرفیت‌ها را در راستای انسجام و وحدت جهان اسلام در حمایت از مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ضروری دانست.

جلیلی افزود: امروز پشتیبانی از مقاومت یک وظیفه برای همه دولت های اسلامی است و انتظار می رود مصر پس از بیداری اسلامی نقش شایسته خود را در پشتیبانی عملی از مقاومت انجام دهد.

نماینده مقام معظم رهبری تصریح کرد: هیچ اقدامی نباید موجب خدشه به راهبرد مقاومت مبنی بر آزادسازی همه سرزمین های اشغالی فلسطین شود.

همچنین در این دیدار خالد ابراهیم عماره رئیس دفتر حافظ منابع مصر با استقبال از گسترش روابط ایران و مصر افزود: با انقلاب مصر و بیداری اسلامی معادلات منطقه تغییر یافته و کشورهای اسلامی بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده اند.

وی با تاکید بر اهمیت دستاوردهای تکنولوژیک در ایران، ارتقاء سطح روابط دو کشور را زمینه مناسبی برای استفاده از تجربیات علمی دانست.

۱۳۹۱/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...