نسخه چاپی

پیام علی لاریجانی به فرمانده سپاه پاسداران

رئیس مجلس شورای اسلامی ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده كل سپاه تبریك گفت و اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است.


به گزارش نما، همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با تبریک فرارسیدن این روز مبارک به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور ارزشمند سپاه در عرصه‌های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه‌های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده اند.

اخبار سیاسی- متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تشکیل و پایه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و استکبار از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است‌.

بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی و برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

همه آحاد ملت شریف ایران، همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی ها و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده و آگاهانه به اهمیت آن واقفند.

حضور ارزشمند سپاه در عرصه‌های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه‌های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده اند.

این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گران سنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی است.

سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است.

مردم ایران همواره قدردان تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگری‌های به یادماندنی سپاه خواهند بود و فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی کل قوا و جنابعالی، آحاد فرماندهان، مسئولان و پاسداران سرافراز، امیدوارم با عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همواره شاهد حضوری پرشور و حماسی این نهاد انقلابی و پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۹/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...