نسخه چاپی

بدهی میلیون‌ دلاری ترامپ به بانك چین

سازمان تجاری متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا ده‌ها میلیون دلار به یك بانك دولتی در پكن بدهكار است.


به گزارش نما، سازمان تجاری متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ده‌ها میلیون دلار به یک بانک دولتی در پکن بدهکار است.

اخبار بین الملل-بنا به گفته ها، این مبلغ بدهی مربوط به املاک و مستغلات است که به زودی در سال ۲۰۲۲ موعد سررسید آن فرامی رسد. در گزارش پولیتیکو آمده است: املاک و مستغلات مورد نظر یک ساختمان چند میلیارد دلاری در خیابانی در منهتن نیویورک است. شریک ترامپ ، وورنادو ریالیتی تراست، که ۷۰ درصد سهام این دارایی را در اختیار دارد، در سال ۲۰۱۲ با گرفتن ۲۱۱ میلیون دلار از بانک دولتی چین در این دارایی مجدداً سرمایه‌گذاری کرد.

پولیتیکو می‌نویسد مالکیت املاک و مستغلات از سوی ترامپ از قبل و بعد از دوره انتخاباتی او در سال ۲۰۱۶ توجه بسیاری را به خود جلب کرد، اما توافق با بانک دولتی در چین، با توجه به سابقه تشدید تنش‌ها با پکن در دوره ریاست جمهوری ترامپ، می‌تواند ابعاد تازه‌ای به این موضوع بدهد.

رئیس جمهور آمریکا ۱۸ آوریل در کنفرانسی خبری در کاخ سفید گفت چین در انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن را دنبال می‌کند. اگر جو خواب‌آلود پیروز شود، چین مالک آمریکا خواهد شد.

به رغم تلاش‌های ترامپ برای نشان دادن چین به عنوان دشمن شماره یک آمریکا، روزنامه گاردین اخیرا گزارش داد سازمان ترامپ متعلق به رئیس جمهور آمریکا در حال همکاری با یک شرکت ساخت و ساز چینی برای قرارداد ساخت باشگاه گلف جهانی ترامپ در امارات متحده است.

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...