نسخه چاپی

آمریكا پشت پرده حملات تروریستی در عراق

الحشد الشعبی اعلام كرد؛ آمریكا پشت پرده تشدید حملات تروریستی اخیر در استان دیالی در شرق عراق بوده است.


به گزارش نما، «صادق الحسینی» مسئول رسانه‌ای الحشد الشعبی تاکید کرد آمریکا پشت پرده تشدید حملات تروریستی اخیر در استان دیالی در شرق عراق بوده است.

اخبار بین الملل-وی گفت: عناصر باقی مانده داعش با حمایت آمریکا در استان‌های مختلف عراق جابجا می‌شوند و فعالیت تروریستی انجام می‌دهند چرا که آمریکا پس از تصویب خروج نیرو‌های بیگانه از عراق در پارلمان، قصد دارد ثبات و امنیت کشور را متزلزل کند.

مسئول رسانه‌ای الحشد الشعبی افزود: داعش ابزاری در دست آمریکاست، اما با وجود نیرو‌های امنیتی و گروه‌های مقاومت هرگز موفق نخواهد شد و ما عملیات‌هایی را برای ریشه کن کردن حضور عناصر داعش در استان آغاز می‌کنیم.

از سوی دیگر، در استان الانبار نیز منبعی امنیتی اعلام کرد اطلاعات امنیتی حاکی از آن است که حدود ۱۴۰ تروریست داعشی در صحرای الانبار وجود دارند.

یکی از مسئولان استان الانبار تاکید کرد حضور تروریست‌های داعشی تحت پوشش و حمایت آمریکاست و بیشتر این عناصر از سوریه و با هدف تنش آفرینی وارد کشور عراق و استان الانبار شده‌اند.

پس از پیروزی عراق بر تروریست‌های داعش، نیرو‌های امنیتی عملیات پیگرد عناصر باقی مانده داعش را آغاز کرده و در استان الانبار در شمال غرب این کشور این عملیات‌ها همچنان ادامه دارد تا مانع انجام عملیات‌های تروریستی شوند.

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...