نسخه چاپی

آرزوی 1529 كودك تحت حمایت كمیته امداد استان تهران برآورده شد

رئیس اداره اكرام ایتام و محسنین كمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی 1529 كودك تحت حمایت در سال 98 خبر داد.

به گزارش نما، محمد دهرویه رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران به نحوه برآورده شدن آروز‌های کودکان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: این آرزو‌ها به شکل‌های متفاوتی از جمله؛ استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزو‌ها انجام می‌شود.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه سایت حامی آرزو‌ها به آدرس http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال ۹۷ آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزو‌های کودکان دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می‌شود.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی کودکان را کمک هزینه درمان، هزینه سفر‌های زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزو‌هایی است کودکان خواهان برآورده شدن آن‌ها هستند.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت: در شهرستان ها؛ اداره کمیته امداد ملارد با ۲۳۴، ورامین با ۹۱ و شهرقدس با ۸۲ آرزو و در کلان شهر تهران؛ اداره کمیته امداد مناطق ۶ و ۷ با ۸۰ آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته آرزوی ۱۵۲۹ کودک تحت حمایت برآورده شد که برای این آرزوها، ۴۷۶ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان از طرف خیران پرداخت شده است.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...