نسخه چاپی

واكنش جباری به دلخوری شیخ دیاباته

جباری در خصوص شایعاتی پیرامون دلخوری شیخ دیاباته و عدم بازگشت او به استقلال گفت: من از این بابت اطلاعی ندارم. زمانی كه شخصی قول میدهد، باید به قول خود پایبند باشد و آن را عملی كند.


به گزارش نما، علی جباری پیشکسوت استقلال در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه، گفت: هنوز در باشگاه استقلال خبری نیست. باید صبر کرد، چرا که موضوع مشکل مالی باشگاه است. تا زمانی که مشکل مالی باشگاه حل نشود، دیگر معضلات به سادگی حل نخواهد شد.

جباری ادامه داد: امیدوارم سعادتمند، بتواند تا حدی این مسائل مالی را برطرف کند تا ان شاءالله کار به روال نرمال برگردد.

اخبار ورزشی- پیشکسوت استقلال درباره حواشی قرارداد بازیکن خارجی و اسنادی که اخیرا منتشر شد، تصریح کرد: بالاخره از این اتفاقات رخ می‌دهد، حرفی زده، قولی داده و جلب اطمینان کرده اند که این کار را انجام خواهند داد. متاسفانه به آن‌ها اعتماد شده است و حال دیدند که مبلغ، بسیار سنگین است و توانایی پرداخت ندارند. در نتیجه این بدعهدی‌ها، مشکلاتی ایجاد شده است که شاهد آن هستیم.

جباری افزود: این مسائل بر می‌گردد به آقایانی که قول می‌دهند، چرا که شناخته شده نیستند، قول میدهند و پای قول خود نمی‌مانند و این مشکلات را برای مدیریت باشگاه به وجود می‌آورند.

پیشکسوت استقلال، در خصوص اظهارات اخیر فرشید اسماعیلی، بازیکن این باشگاه، گفت: فرشید اسماعیلی، بازیکن باشگاه استقلال است. ممکن است در گذشته به او قول‌هایی داده باشند که البته حتما قول دادند. او از حق و حقوق خود دفاع می‌کند، ولی با رسانه‌ای کردن این موضوع، تنها به مشکل می‌خورد، چرا که مدیریت، جدید است. باید اجازه داد و دید که مدیر جدید، چقدر در حل این گونه مسائل توانایی دارد. عمده مسائل، مالی است، اگر این موضوع حل شود، تمام این مشکلات هم حل خواهد شد.

جباری افزود: اسماعیلی باید دقت کند و اگر صحبتی دارد، اول با باشگاه مطرح کند و بعد، آن را رسانه‌ای کند. این گونه پیشامد‌ها، برای هواداران ایجاد ناراحتی می‌کند. ان شاءالله، اسماعیلی متوجه شده است و برای حل مشکل، به مدیریت باشگاه مراجعه خواهد کرد.

او در خصوص شایعاتی پیرامون دلخوری شیخ دیاباته و عدم بازگشت او به استقلال گفت: من از این بابت اطلاعی ندارم. زمانی که شخصی قول میدهد، باید به قول خود پایبند باشد و آن را عملی کند. اگر من شخصی را نمیشناسم و او به من هزاران وعده می‌دهد و در نهایت آن را نقض می‌کند، گناه شخص مقابل نیست.

جباری در خصوص مدیر جدید استقلال و این که آیا توانایی حل مشکلات پیش روی این باشگاه پایتخت را دارد یا خیر، گفت: مسلما او آمده است که اقدام مثبتی انجام دهد. وزارت ورزش باید او را حمایت کند، چرا که خودش هم از وزارتخانه آمده است و هم علاقه‌مند است تا قدم مثبتی برای استقلال بر دارد. من مطمئن هستم که قصد دارد اقدام مثبتی انجام دهد، اما مسئله مالی وجود دارد؛ تا این معضل مرتفع نشود هیچکس نمی‌تواند کاری انجام دهد.

جباری شروع بازی‌های لیگ را صلاح ندانست و تصریح کرد: به نظرم نباید بازی‌ها انجام شود، مگر این که خیال همه راحت شود که ویروس کرونا به طور کلی از بین رفته است. نباید جوانان را به زمین بازی فرستاد، تا خدای نکرده مشکلات دیگری به وجود بیاید.

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...