نسخه چاپی

حسن روحانی: تحركات اخیر آمریكا در منطقه را رصد می كنیم

رئیس جمهور كشورمان با اشاره به تحركات اخیر آمریكا در منطقه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران فعالیت و تحركات آمریكایی‌ها را با دقت زیر نظر داشته و آن را دنبال می‌كند، اما هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.


به گزارش نما، رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر با اشاره به ضرورت تلاش و همکاری همه کشورها در راستای تأمین ثبات و امنیت منطقه در زمینه فعالیت‌های دو کشور در این زمینه گفتگو و تبادل نظر کردند.

اخبار سیاسی- حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر با وی، ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان به دولت و ملت مسلمان قطر و همه مسلمانان جهان، ابراز امیدواری کرد که این ماه برای امت اسلام برکات و خیرات فراوانی به همراه داشته باشد.

حسن روحانی و امیر قطر روابط و همکاری‌های تهران- دوحه را مثبت و روبه توسعه ارزیابی و بر ضرورت تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دو کشور تاکید کردند.
رئیس جمهور کشورمان با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران فعالیت و تحرکات آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داشته و آن را دنبال می‌کند، اما هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، بر ضرورت تلاش همه کشورها برای جلوگیری از تنش آفرینی در منطقه تاکید کرد.

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...