نسخه چاپی

آيت‌الله حيدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان بدون اصلاح خود ادعای پیش‌نمازی دارند

عکس خبري -اصلاح‌طلبان بدون اصلاح خود ادعاي پيش‌نمازي دارند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید اصلاح‌طلبان به مردم نشان دهند كه به خیانت و جنایت خود پی برده‌اند و در پی جبران اقدامات زشت خود در جریان فتنه باشند.

به گزارش نما، آيت‌الله محسن حيدري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخير يکي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان بايد چراغ را براي نظام سبز کنند، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به جاي اينکه از راه متعارف و منطقي براي حضور در نظام تلاش کنند، قصد دارند تا از بالاي ديوار وارد شوند که چنين مسئله‌اي امکان‌پذير نيست.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اصلاح‌طلبان در ميان مردم و در نظام مقبوليت و جايگاهي ندارند و با توجه به غرور کاذب و بي‌جاي آنان، اميدي به انجام حرکت عقلاني از جانب اصلاح‌طلبان نيست.

وي در ادامه با بيان اينکه بايد بار ديگر سر اصلاح‌طلبان به سنگ بخورد تا شايد حرکتي بر مبناي عقلانيت انجام دهند، گفت: فقط عذرخواهي زباني اصلاح‌طلبان از مردم و نظام کافي نيست و بايد ندامت آنان براي همه احراز شود.

آيت‌الله حيدري تاکيد کرد: بايد اصلاح‌طلبان به مردم نشان دهند که به خيانت و جنايت خود پي برده‌اند و در پي جبران اقدامات زشت خود باشند که در جريان فتنه انجام دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: توبه به صرف حرف کفايت نمي‌کند و اصلاح و جبران مافات يکي از شرايط آن است و اصلاح‌طلبان نيز بدون اينکه خود را اصلاح کنند، ادعاي پيش‌نمازي ‌مي‌کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...