نسخه چاپی

طرح اصلاح قانون انتخابات در صحن علنی بررسی می‌شود

عکس خبري -طرح اصلاح قانون انتخابات در صحن علني بررسي مي‌شود

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در كمیسیون تصویب شده و در حال حاضر در دستوركار مجلس قرار دارد كه طی این هفته و یا دو هفته آتی در صحن‌علنی مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش نما، سيد رمضان شجاعي‌کياسري نماينده ساري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: براساس مصوبه کميسيون شوراها و در صورت تصويب نهايي در مجلس شوراي اسلامي ، مقرر شد کميسيوني متشکل از وزير کشور، دادستان کل کشور، دبير ستاد انتخابات، رئيس سازمان صدا و سيما و رئيس شوراي نظارت بر صدا و سيما بر تبليغات تلويزيوني و برنامه هاي زنده مناظره‌ها را نظارت کنند.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي تصريح کرد: مجلس در زمينه اصلاح قانون انتخابات از شوراي نگهبان و وزارت کشور مشورت مي‌گيرد و اين نهادها تنها نظر کارشناسي خود را اعلام مي‌کنند.

وي همچنين افزود: همکاري دولت با مجلس تاکنون رضايت‌بخش بوده اما در نهايت تصميم نهايي بر عهده مجلس است.

شجاعي كياسري خاطر نشان کرد: اين طرح در کميسيون تصويب شده و در حال حاضر در دستورکار مجلس قرار دارد که طي اين هفته و يا دو هفته آتي در صحن‌علني مجلس مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

گفتني است؛ 50 نفر از نمايندگان خواستار بررسي خارج از نوبت اين طرح هستند و در تلاشند تا اين طرح با قيد فوريت در صحن علني مطرح شود.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...