نسخه چاپی

یك پدیده نادر در نیروی دریای آمریكا

گری سولیس، قاضی بازنشسته نیروی دریایی آمریكا می‌گوید: "بسیار بسیار نادر است كه یك فرمانده اخراج شود اما از آن نادرتر این است كه دوباره به سمتش بازگردانده شود."

به گزارش نما، دو مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا خواستار بازگشت ناخدا برت کروزئیز به پست فرماندهی خود بروی ناو هواپیمابر روزولت شده‌اند. او پس از ارسال نامه ای درباره ابتلای صدها نفر از خدمه کشتی به ویروس کرونا و درز آن نامه به رسانه‌ها، از ناخدایی این ناو هسته‌ای برکنار شد اما حمایت حدود ۵ هزار ملوان تحت امر او موجب شد که پنتاگون "احساس سرافکندگی" کند.

اکنون در نامه‌ای که جیمز مک‌فیرسن، سرپرست نیروی دریایی و دریادار مایکل گیلدی، فرمانده عملیاتی نیروی دریایی به وزیر دفاع آمریکا نوشته‌اند، این دو مقام ارشد نیروی دریایی خواستار ابقای مجدد ناخدا کروزئیز در سمت فرماندهی ناو روزولت شده‌اند.

چنین درخواستی تحول بسیار مهمی در این واقعه تلقی می‌شود چرا که برکناری یک ناخدای ارشد آن هم در حال ماموریت "امر بسیار نادری" در ارتش آمریکاست.

گری سولیس، قاضی بازنشسته نیروی دریایی آمریکا می‌گوید: "بسیار بسیار نادر است که یک فرمانده اخراج شود اما از آن نادرتر این است که دوباره به سمتش بازگردانده شود."

۱۳۹۹/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...