نسخه چاپی

فومني :

خاتمی نتیجه فشارهای دولت هاشمی بود

دبیركل جبهه مردمی اصلاحات نباید چند گروهی كه همیشه غضنفرهای اصلاحات هستند، برای اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری كنند ما با اصلاحات غضنفرها مخالفیم.

به گزارش نما، محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به صحبت‌های برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه خاتمی از اول لیدر اصلاح‌طلبان بوده است گفت: خاتمی از اول لیدر اصلاحات نبوده چراکه وی محصول انتخابات سال ۷۴ بود؛ اصلاحات هیچ‌گاه لیدر نداشته و به دلیل فشارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دولت هاشمی، خاتمی روی کار آمد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه خاتمی یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح در بین اصلاح‌طلبان است، تصریح‌کرد: جریان اصلاحات نباید بت‌سازی کند و ما با تقدس‌زدایی بیش از حد مخالفیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر کسی در دولت اصلاحات وزیر، وکیل و یا نماینده بوده نمی‌تواند میزان اصلاح‌طلبی را تعیین کند، گفت: یک نفر نمی‌تواند برای دیگران تصمیم‌گیری کند؛ اینکه گفته شود هرکس با خاتمی است اصلاح طلب است و هرکس نیست اصلاح طلب نیست، عین دیکتاتوری است.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در پایان خاطرنشان کرد: نباید چند گروهی که همیشه غضنفرهای اصلاحات هستند، برای اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری کنند ما با «اصلاحات غضنفرها» مخالفیم.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...