نسخه چاپی

طالبان اسرائیل را محكوم كرد

فارس نوشت:

گروه طالبان با انتشار بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و از کشورهای اسلامی و «سازمان کنفرانس اسلامی» خواست در مقابل این حملات گام‌های عملی بردارند.
خبرگزاری فارس: حمله اسرائیل به نوار غزه واکنش طالبان را هم برانگیخت

به گزارش دفتر منطقه‌ای فارس، طالبان در بیانیه‌ای با محکومیت حملات چند روز اخیر اسرائیل به غزه از تمامی کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی خواست در برابر این حملات اقدامات عملی انجام دهند.

بیانیه می‌افزاید: از آنجا که اسرائیل در طول چند دهه گذشته، علیه ملت مظلوم فلسطین دست به هرگونه تجاوز و حمله زده است و هزاران مسلمان بی‌گناه را شهید کرده و مناطق وسیعی از اراضی فلسطینی را غصب نموده، امارت اسلامی برای پایان دادن و جلوگیری از این قبیل تجاوزات از تمام ملت‌های مسلمان و کشورهای آزاد می‌خواهد که در برابر اسرائیل یک موضع جدی و قوی داشته باشند.

به اعتقاد آنان این اقدام باعث می‌شود ملت ستمدیده فلسطین در سرزمین خود آرام زندگی کنند.

طالبان در بیانیه خود از سازمان ملل متحد خواستند کشور فلسطین با مرکزیت «بیت المقدس» را به رسمیت شناخته و از کشورهای اسلامی نیز خواست که از این طرح حمایت کنند.

پیش از این نیز برخی از مقامات و نهادهای دولت افغانستان به این حملات واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

حامد کرزی، علمای شیعه افغانستان، مجلس سنا، حزب رفاه ملی، برخی از نمایندگان پارلمان و شورای عالی صلح افغانستان از جمله نهادها و شخصیت‌هایی هستند که در برابر حملات رژیم اشغالگر اسرائیل واکنش نشان داده‌اند

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...