نسخه چاپی

اصلاح قانون انتخابات اولویت دار می شود؟!

یك عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه) هیات رییسه، گفت كه بر اساس تقاضای نمایندگان برای اولویت دادن به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، در این باره رای‌گیری می‌شود تا این طرح در جلسه علنی سه‌شنبه یا چهارشنبه مجلس مطرح شود.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در جلسه امروز هیات رییسه بعد از بررسی تحولات منطقه‌ و آخرین اخبار سیاسی مربوط به کشور، موضوع اصلاحات آیین‌نامه که در کمیسیون تدوین آیین‌نامه در حال بررسی است، مطرح شد و قرار شد هیات رییسه نقطه نظرات خود را که به روند کاری مجلس کمک می‌کند و در جهت رفع ایرادات است، به این کمیسیون بدهد تا در اصلاحیه لحاظ شود.

وی با اشاره به تقاضای نمایندگان برای اولویت دادن به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: ممکن است در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) در این باره رای‌گیری شود و اگر نمایندگان موافق باشند سه‌شنبه یا چهارشنبه این طرح در دستور کار جلسه علنی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس درباره موضوع سوال از رییس‌جمهور نیز یادآور شد: در جلسه هیات رییسه تاکید شد که پیگیری لازم صورت گیرد تا زمان حضور رییس‌جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سوال نمایندگان مشخص شود و این موضوع در دستور گنجانده شود.

سبحانی‌نیا همچنین از طرح اخباری در جلسه هیات رییسه درباره تشکیل قرارگاه اقتصادی فراقوه‌ای خبر داد و گفت: طرح و پیش‌نویسی در این رابطه وجود نداشته و تنها این موضوع به عنوان یکی از اخبار مهم در جلسه مورد بحث قرار گرفت.

به گفته این عضو هیات رییسه مجلس، نمایندگان پس از جلسات علنی این هفته،‌ در هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه‌شان سرکشی می‌کنند و جلسات علنی مجددا از ۱۲ آذر ماه برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...