نسخه چاپی

آیسسكو به دانش‌آموزان خلاق جایزه می‌دهد

عکس خبري -آيسسکو به دانش‌آموزان خلاق جايزه مي‌دهد

دبیركل كمیسیون ملی آیسسكو در جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسكو) در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور» به برگزاری مسابقات و اختصاص جوایزی به دانش‌آموزان كشورهای اسلامی عضو این سازمان، اقدام كرده است.

به گزارش نما ،غلامرضا کریمی دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو)در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، به برگزاری مسابقات و اختصاص جوایزی به دانش‌آموزان کشورهای اسلامی عضو این سازمان اقدام کرده است.

وی افزود: این جوایز در سه زمینه داستان کوتاه، نقاشی، موسیقی یا یک کار خلاقانه است و به سه نفر از دانش‌آموزان برنده، جایزه اختصاص خواهد یافت؛ جوایز مورد نظر، برای داستان کوتاه 6000 دلار (6 هزار دلار)، نقاشی 4000 دلار(چهار هزار دلار) و موسیقی یا یک کار خلاقانه 2000 دلار (2 هزار دلار) است.

کریمی از دانش‌آموزان سراسر کشور دعوت کرد از این فرصت به عنوان ورود به یک رقابت بین‌المللی بهره گرفته و استعدادهای خود را در این زمینه‌ها در سطح جهان اسلام به نمایش بگذارند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه آثار ارسالی باید به یکی از سه زبان کاری آیسسکو (انگلیسی، عربی، فرانسه) باشد، افزود: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت، آثار خود را حداکثر تا دهم خرداد سال‌جاری به کمیسیون ملی آیسسکو ارسال تا ترتیب شرکت دادن آنها در این رقابت داده شود.
فارس

۱۳۹۹/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...