نسخه چاپی

رحمت‌الله فیروزی‌پور در گفتگو با نما:

میرسلیم را لایق ریاست مجلس می‌دانم

عکس خبري -ميرسليم را لايق رياست مجلس مي‌دانم

من میرسلیم را آدم موفق و گزینه مناسبی برای ریاست مجلس می‌دانم. در عین حال باید دید جمع تفكر دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به چه كسی برای این سمت می‌رسد ، ولی شخصاً ایشان را لایق ریاست مجلس و مدیریت می‌دانم.



رحمت‌الله فیروزی‌پور، نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم در باره موضوع ریاست مجلس به خبرنگار نمانیوز گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای مانند سایر نماینده‌ها با یکسری اختیارات و وظایف است. از خصوصیات لازم برای پذیرش ریاست مجلس داشتن تخصص، تدین، تعهد، قانون‌مداری و انقلابی و جهادی بودن اوست. رئیس مجلس باید پیگیر مبارزه با فساد و تابع محض فرامین و فرمایش‌های مقام معظم رهبری باشد و سوابقش تبعیت او را از مقام معظم رهبری نشان بدهد.

وی با تأیید اینکه رئیس مجلس موافق شفافیت آرا باشد مطرح کرد: رئیس مجلس باید در چهارچوب نظام و حاکمیت کشور قدم بردارد و حرکت کند.

این نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس موافق و پیگیر اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه میرسلیم شخصیت وزین، سلیم‌النفس، متدین و باسابقه‌ای است ابراز امیدواری کرد: امیدواریم جمع تفکر مجلس یازدهم به نتیجه‌ای برسد که خیر و صلاح نظام و انقلاب در آن باشد.

فیروزی‌پور تصریح کرد: نزدیکی میرسلیم به حضرت آقا و همکاری ایشان با مقام معظم رهبری و توانایی ایشان در جایگاه‌های مختلف نشان داده است توانمندی ریاست مجلس در وجود ایشان هست.

وی گفت: من در مجموع میرسلیم را آدم موفق و گزینه مناسبی برای ریاست مجلس می‌دانم. در عین حال باید دید جمع تفکر دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به چه کسی برای این سمت می‌رسد و نمی‌دانم مجلس چه تصمیمی می‌گیرد، ولی شخصاً ایشان را لایق ریاست مجلس و مدیریت می‌دانم.

۱۳۹۹/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...