نسخه چاپی

تسهیل در دسترسی شهروندان به جایگاه های سوخت در منطقه 2 پایتخت

عکس خبري -تسهيل در دسترسي شهروندان به جايگاه هاي سوخت در منطقه 2 پايتخت

حامد مظاهریان گفت: جایگاه های سوخت موجود در منطقه در گذشته جوابگوی نیازجمعیت منطقه نبود و با احداث پمپ بنزین كوچك مقیاس و سار (پیدو) تسهیل در دسترسی و رضایت نسبی شهروندان فراهم شده است.


به گزارش نما، حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح های ابتکاری و اختصاصی اجرا شده در منطقه 2 آن را از سایر مناطق متمایز کرده است گفت: طرح های مبتکرانه و خلاقانه بیانگر این مساله است که نگاه شهرداری منطقه 2 به مسائل شهری به عنوان یک دولت محلی است و موضوع هایی که به صورت عادی شهرداری ها به آن نمی پردازند اما مساله شهروندان است را مورد توجه قرارداده است.

اخبار اجتماعی- وی تسهیل در دسترسی شهروندان به جایگاه های سوخت را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: جایگاه های سوخت موجود در منطقه در گذشته جوابگوی نیازجمعیت منطقه نبود و با احداث پمپ بنزین کوچک مقیاس و سار (پیدو) تسهیل در دسترسی و رضایت نسبی شهروندان فراهم شده است

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران افزود: ایجاد جاذبه های گردشگری که فرصت جذب گردشگران را به این منطقه فراهم کرده است می تواند مولد و گسترش اقتصاد خرد محلی و افزایش سرمایه باشد.

مظاهریان با بیان اینکه پیاده سازی پروژه‌های مشارکت‌محور و جذب سرمایه گذار ازدیگر برنامه های موفقی است که ارتقای کیفیت زندگی را در منطقه 2 موجب شده است، گفت: مسیری در منطقه 2 آغاز شده است که افزایش سرمایه را به همراه دارد و دستاوردهای آن در دراز مدت نمایان می شود.

وی در پایان تصریح کرد: در بخش آموزش شهروندی و تفکیک پسماند نیز اتفاقات خوبی را در منطقه 2شاهدهستیم، چنانچه در بخش آموزش شهروندی برای همه گروه ها از جمله کودکان ، بزرگسالان و خانواده ها برنامه پیش بینی شده است.

براساس این گزارش در بازدید 5 ساعته حامد مظاهریان از پروژه های منطقه 2 که با همراهی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری منطقه انجام شد، رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 ضمن تشریح فعالیت ها و پروژه های اجرایی در سال گذشته، به برنامه های سال جاری و چشم اندازهای منطقه در ارتقای کیفی زندگی شهری اشاره کرد.

۱۳۹۹/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...