نسخه چاپی

تمدید مهلت درخواست‌های اسناد تسویه خزانه دستگاه‌ها تا بیستم خردادماه

عکس خبري -تمديد مهلت درخواست‌هاي اسناد تسويه خزانه دستگاه‌ها تا بيستم خردادماه

وزارت امور اقتصادی و دارایی در اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت كرونا و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت قانون بودجه سال 1398، "مهلت تایید درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط دستگاههای اجرایی بدهكار و طلبكار در زیرسامانه تسویه و تهاتر" را طی بخشنامه ای به كلیه دستگاههای اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدملات كشوری، تا بیستم خردادماه سالجاری تمدید كرد.

به گزارش نما ،وزارت اقتصادی و دارایی در بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در این خصوص می خوانیم:

پیرو بخشنامه شماره 253042/57 مورخ 26. 12. 1398 در خصوص دسترسی به زیرسامانه تسویه و مهلت صدور اسناد خزانه نوع اول و دوم از طریق زیرسامانه مذکور، با عنایت به ماده (3) آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (5) قانون بودجه سال 1398 کل کشور موضوع تصویب نامه 43756/ت 56687/ه مورخ 15. 4. 1398 هیات محترم وزیران به اطلاع می رساند، در اجرای مصوبات پانزدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 24. 1. 1399 و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت قانون بودجه سال 1398، مهلت تایید درخواست های اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم توسط ذیحساب/ مدیرمالی/ و رئیس/ مقام مجاز دستگاههای اجرایی بدهکار و طلبکار در زیرسامانه تسویه و تهاتر تا بیستم خرداد ماه سالجاری، تمدید شد.

لذا ضمن اعلام فراهم شدن دسترسی به زیرسامانه تسویه و تهاتر، لازم است دستگاههای دارنده تخصیص (بدهکار) و دستگاه ها / بانک های طلبکار ترتیبی اتخاذ نمایند تا کلیه درخواست ها در دستگاه های بدهکار و طلبکار تعیین تکلیف و از طریق سامانه یاد شده حداکثر تا موعد زمانی فوق الذکر، به مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی ارسال شود.
ایلنا

۱۳۹۹/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...