نسخه چاپی

آمار معاون وزیر از توقیفی های ارشاد

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: شاید تصور می‌شود كه كار هیئت نظارت تذكر و توقیف است ولی در 2 سال گذشته 1500 مجوز نشریه توسط هیئت نظارت صادر شده است و آمار توقیفی‌ها سرجمع به انگشتان دست نمی‌رسد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد‌زاده در مراسم انتخابات نماینده مدیران مسئول در چهاردهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: در تاریخ مطبوعات کشور رکوردی دیگر به ثبت می‌رسد و آن نیز حضور پرشور اصحاب رسانه در این مراسم است.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم مطبوعات را یک قدم به جلو پیش ببریم. توسعه کیفی مطبوعات در رأس شعارهای سال در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

محمد‌زاده بیان داشت: این وزارتخانه‌ تمام تلاش را برای حضور گسترده تمامی اهالی مطبوعات انجام داده و امید است با سلامت برگزار شود.

وی ضمن تبریک به تمام نامزدهایی که در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کرده‌اند، گفت: مدیران مسئول در هیئت نظارت نقش اساسی و حیاتی دارند. بیش از صد سال از قانون مطبوعات می‌گذرد و هیئت نظارت مسائل مربوط به خبرگزاری‌ها و مطبوعات را نظارت می‌کند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: هیئت نظارت 7 عضو دارد که رأی این اعضا برابر با رأی وزارت ارشاد است.

وی بیان داشت: امید است با انتخاب نماینده مسئول در هیئت نظارت جایگاه آن مستحکم‌تر و در راستای پیشبرد توسعه کیفی و شعارهای داده شده موثر باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ای جز ارتقاء مطبوعات کشور نداشته و نداریم، بیان داشت: شاید تصور می‌شود که کار هیئت نظارت تذکر و توقیف است ولی در 2 سال گذشته 1500 مجوز نشریه توسط هیئت نظارت صادر شده است و آمار توقیفی‌ها سرجمع به انگشتان دست نمی‌رسد.

محمدزاده خاطر نشان کرد: نظارت و تذکرات برای اصلاح است و هیئت نظارت در بحث توسعه کیفی بسیار تأثیرگذار است.

۱۳۹۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...