نسخه چاپی

رحمت الله فیروزی پور:

توانمندی ریاست مجلس در وجود میرسلیم است/ میرسلیم را لایق ریاست مجلس می‌دانم

عکس خبري -توانمندي رياست مجلس در وجود ميرسليم است/ ميرسليم را لايق رياست مجلس مي‌دانم

نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیكی میرسلیم به حضرت آقا و همكاری ایشان با مقام معظم رهبری و توانایی ایشان در جایگاه‌های مختلف نشان داده است توانمندی ریاست مجلس در وجود ایشان هست.

رحمت‌ الله فیروزی‌ پور، نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم درباره موضوع ریاست مجلس به خبرنگار نمانیوز گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای مانند سایر نماینده‌ها با یکسری اختیارات و وظایف است. از خصوصیات لازم برای پذیرش ریاست مجلس داشتن تخصص، تدین، تعهد، قانون‌مداری و انقلابی و جهادی بودن اوست. رئیس مجلس باید پیگیر مبارزه با فساد و تابع محض فرامین و فرمایش‌های مقام معظم رهبری باشد و سوابقش تبعیت او را از مقام معظم رهبری نشان بدهد.

وی با تأیید اینکه رئیس مجلس باید موافق شفافیت آرا باشد مطرح کرد: رئیس مجلس باید در چهارچوب نظام و حاکمیت کشور قدم بردارد و حرکت کند.

این نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس موافق و پیگیر اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه میرسلیم شخصیت وزین، سلیم‌النفس، متدین و باسابقه‌ای است ابراز امیدواری کرد: امیدواریم جمع تفکر مجلس یازدهم به نتیجه‌ای برسد که خیر و صلاح نظام و انقلاب در آن باشد.

فیروزی‌پور تصریح کرد: نزدیکی میرسلیم به حضرت آقا و همکاری ایشان با مقام معظم رهبری و توانایی ایشان در جایگاه‌های مختلف نشان داده است توانمندی ریاست مجلس در وجود ایشان هست.

وی گفت: من در مجموع میرسلیم را آدم موفق و گزینه مناسبی برای ریاست مجلس می‌دانم. در عین حال باید دید جمع تفکر دوره یازدهم جلس شورای اسلامی به چه کسی برای این سمت می‌رسد و نمی‌دانم مجلس چه تصمیمی می‌گیرد، ولی شخصاً ایشان را لایق ریاست مجلس و مدیریت می‌دانم.

۱۳۹۹/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...