نسخه چاپی

ترابیان:انگار فوتسال وجود خارجی ندارد

رئیس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از اینكه نامی از این رشته در گردهمایی خانواده فوتبال برده نشده است، به شدت گله كرد و گفت: مثل اینكه فوتسال وجود خارجی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترابیان در پایان گردهمایی خانواده فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرجا افتخارات فوتبال تمام شده و ناکامی‌ها سراغ فدراسیون می‌آید همه پشت سر فوتسال پنهان می‌شوند. اما امروز نه تنها تقدیری از فوتسالیست‌ها نشد بلکه در فیلم‌های خود نیز صحنه‌ای از عملکرد تیم‌های فوتسال پخش نشد.

وی ادامه داد: فوتسال رشته‌ای مدال‌آور است که در 11 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا 10 بار قهرمان شده، در جام‌های جهانی درخشش داشته و در انتخابات بهترین‌های سال آسیا نیز هر ساله جوایز زیادی را درو کرده است اما امروز هیچ توجهی به ما نشد و یک صحنه هم از این افتخارات به نمایش درنیامد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان این جمله که "اگر ما جزئی از خانواده فوتبال نیستیم تکلیف‌مان را مشخص کنند"، ادامه داد: اینکه همیشه اصغر باشیم و این بار اکبر، درست نیست. ما همیشه موفقیت‌های بزرگی را به دست می‌آوریم ولی در چنین مراسم‌هایی به راحتی نادیده گرفته می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه هر جا برود وظایفش را به نحو شایسته انجام می‌دهد، تاکید کرد: در این مدت تلاش‌های بسیاری انجام دادم و پیش وجدان خود راحتم. در فوتسال موفقیت‌های زیادی کسب کردیم و در فوتبال هم مربی مورد علاقه مردم را آوردیم تا همه آنها خوشحال شوند و خوشحالی مردم یک دنیا برای من ارزش دارد ولی از مسئولان برگزاری این مراسم انتقاد دارم که چرا فوتسال با تمام افتخاراتش حتی نباید یک صحنه این مراسم را به خود اختصاص دهد.

"به نظر می رسد فوتسال وجود خارجی ندارد و تنها در اعداد آقایان جا پیدا می‌کند"، ترابیان ضمن طرح این موضوع تصریح کرد: این حق فوتسال نیست که در چنین برنامه‌ای حتی نامی از این رشته پرافتخار برده نشود.

وی در مورد اینکه برای تیم ملی فوتسال مربی خارجی استخدام می‌شود، اظهار داشت: مربی فعلی ما مربی خوبی است، نتایج مطلوبی گرفته، با تجربه بوده، عاشق کشورش است و از همه مهمتر حاشیه ندارد برای چه باید این مربی جوان آینده‌دار را عوض کنم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: همانطور که باید در فوتبال به جوانان بها داد ما هم در فوتسال این کار را کرده‌ایم و هم در بخش کادر فنی جوان گرایی صورت گرفته و هم 48 درصد تیم فوتسال جوانتر شده است. امیدواریم با این تیم در مسابقات آینده نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

۱۳۹۰/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...