نسخه چاپی

احمدی نژاد:امام عصر با ظهور خود حقیقت مكتب امام حسین (ع) را فریاد می‌زند

عکس خبري -احمدي نژاد:امام عصر با ظهور خود حقيقت مکتب امام حسين (ع) را فرياد مي‌زند

رئیس جمهور گفت: امام عصر با ظهور خود حقیقت مكتب حسینی را اعلام كرده و پرچم امام حسین (ع) را بر فراز عالم به اهتزاز در می‌آورد.

به گزارش فارس از قم، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع) در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام حسین (ع) مصباح‌الهدی و سفینة‌النجاة است و راه امام حسین (ع) راه نجات همه بشریت بوده و مسیری است که به سمت قله کمال و سعادت بشریت منتهی می‌شود و هدف خلقت انسان در عالم را محقق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مکتب امام حسین (ع) بالاترین و ارزشمند‌ترین هدیه ملت ایران به جامعه بشری است، تأکید کرد: ملت ایران مکتب حسینی را فریاد می‌زند و به جهان عرضه می‌کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ضریح مطهر امام حسین (ع) با عشق، ایمان، ایثار و دلدادگی ملت ایران ساخته شده است، تصریح کرد: این ضریح نمادی از عشق ملت ایران به مکتب حسینی است.

وی با اشاره به اینکه فرصتی فراهم شده تا مکتب حسینی بار دیگر با روشی ابتکاری به جامعه بشری عرضه شود، افزود: کاروان ضریح امام حسین (ع) لحظه به لحظه فریاد «یا حسین» و «یا محمد» سر می‌دهد و جامعه بشری را به مکتب حسینی دعوت می‌کند.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه جامعه بشری باید امروز به فرزند امام حسین (ع) که یگانه عالم هستی است اقتدا کند، گفت: امام عصر با ظهور خود حقیقت مکتب حسینی را اعلام کرده و پرچم امام حسین (ع) را بر فراز عالم به اهتزاز در خواهد آورد.

۱۳۹۱/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...