نسخه چاپی

عامل انفجارهای «جرمانا» در سوریه كشته شد

ارتش سوریه در منطقه الحجیره با نیروهای القاعده درگیر شد كه در این حادثه 2 تروریست سرشناس با نام‌های «أبو صهیب فلسطینی» و «أبو محمد الشدید» كه عامل انفجارهای «جرمانا» بودند، كشته شدند.

به گزارش "نما" به نقل از خبرنگار فارس در سوریه، در یک درگیری بین نیروهای ارتش و تروریست‌ها در منطقه «الحسینیه» واقع در ریف دمشق، 9 فرد مسلح کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. همچنین در منطقه «کفرالسوسه» نیز 2 نفر از نیروهای شبه نظامی موسوم به ارتش آزاد کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

«دیر العصافیر» نیز عرصه دیگر تبادل آتش بین تروریست‌ها و ارتش بود که طی آن 10 فرد مسلح کشته و زخمی شدند. صدای تیراندازی در «باب توما» از ساعات ابتدایی بامداد شنیده شده است.

ارتش در چندین عملیات پراکنده در مناطق مختلف حلب 50 تروریست‌ را کشته و بیش از 14 خودرو مسلح شده این افراد را منهدم کرده است.

هم اکنون مسیر منتهی به فرودگاه حلب منطقه امن اعلام شده و ارتش در این جاده ایست‌های بازرسی خود را مستقر کرده است.

ریف دمشق که طی روزهای گذشته عرصه جولان تروریست‌ها شده روز گذشته آماج حملات ارتش قرار گرفت و افراد مسلح پراکنده شدند. اوج این درگیری‌ها در منطقه الحسینیه در جریان است و در «حجیره» نیز ارتش مقر تروریست‌ها را هدف قرار داد.

ارتش در الحجیره با نیروهای القاعده درگیر است که در این درگیری 2 تروریست سرشناس با نام‌های «أبو صهیب فلسطینی» و «أبو محمد الشدید» که در انفجارهای «جرمانا» دست داشته‌اند، کشته شدند.

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...