نسخه چاپی

مربیانی كه مداحی می‌كنند

فرهاد كاظمی، فیروز كریمی، محمد مایلی كهن، غلامحسین پیروانی، امیر قلعه نویی و...


اینها مربیانی هستند که به ائمه اطهار متوسل می شوند، در اغلب مصاحبه ها نام آنها را به زبان می آورند، حتی برای اهل بیت مداحی می کنند و نذر می دهند. فیروز کریمی سرمربی سابق استقلال تهران همیشه به همراه خود یک قرآن جیبی و یک تسبیح دارد.

ستاره‌ها نوشت: او زمانیکه در ابومسلم مربیگری می کرد معمولا به زیارت امام رضا (ع) می رفت. فرهاد کاظمی که در این مسایل ید طولایی دارد. او ارادت خاصی به حضرت زهرا(س) دارد و هر سال در قدیمی ترین هیئت محله جوادیه برای همه مداحی می کند. کاظمی می گوید: «اصلاً دوست ندارم بی‌احترامی‌ کنم. همه یارانی که در روز عاشورا حضور داشتند، برایم عزیز هستند اما چون حضرت زینب(س) یک زن بود و در ایام عاشورا سختی‌های زیادی کشید، نام هیئت را حضرت زینب(س) گذاشتیم.»

غلامحسین پیروانی سرمربی سابق فجرسپاسی و تیم ملی امید هم جزو مداحان اهل بیت است. او در مراسم های مختلف مداحی می کند و طرفداران زیادی دارد. نقل است، پیروانی در روزهای شکست فجر سپاسی برای بازیکنانش مداحی می کرد! او که جزو هیئت داران قدیمی است، می گوید: «قبل از انقلاب نیز پدرم در ایام محرم و صفر و فاطمیه هیئت می‌گرفت؛ برای همین، من هم راه پدرم را ادامه دادم. در واقع پدرم وصیت کرد که این راه را ادامه دهم.»

۱۳۹۱/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...