نسخه چاپی

تعامل وزارت اطلاعات و كمیسیون اجتماعی برای رفع آسیب‌های اجتماعی

عکس خبري -تعامل وزارت اطلاعات و کميسيون اجتماعي براي رفع آسيب‌هاي اجتماعي

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم از تعامل وزارت اطلاعات و این كمیسیون برای رفع آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی بازار ارز جهت حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم خبر داد.

به گزارش نما،علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار نشست کمیسیون اجتماعی که امروز (سه شنبه 31 تیرماه) برگزار شد، گفت: در این نشست که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شده بود، مباحثی پیرامون حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی مطرح شد و آقای علوی گزارش خوبی را در این خصوص در کمیسیون ارائه داد.

ضرورت نظارت دقیق بر نحوه عملکرد صندوق‌های بیمه‌ای و بنگاه‌های اقتصادی

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد شاخص‌های مرتبط با رفع نگرانی‌هایی که پیرامون مشکلات اقتصادی مردم و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، تعیین شده و از طریق تعامل این کمیسیون و وزارت اطلاعات در جهت رفع آنها تلاش شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی هم در رابطه با تصویب و تنقیح قوانین و ضرورت تقویت نظارت در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ارائه شد، همچنین قرار شد بر نحوه عملکرد صندوق‌های بیمه‌ای و بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی مرتبط با کمیسیون اجتماعی هستند از نظر شفافیت مالی و افسارگسیختگی نرخ ارز در بازار نظارت دقیقی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: قرار بر این شد که وزارت اطلاعات ماهانه گزارشی را در این خصوص به کمیسیون اجتماعی ارائه دهد چرا که آمارهای ارائه شده از سوی این وزارتخانه دقیق و مبتنی بر واقعیات جامعه است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: وزیر اطلاعات و معاونشان در حوزه اقتصادی و اجتماعی در این نشست حضور داشتند./
خانه ملت

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...