نسخه چاپی

بهره‌مندی 3 هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره‌ای

عکس خبري -بهره‌مندي 3 هزار مددجوي اصفهاني از خدمات مشاوره‌اي

معاون حمایت و سلامت خانواده كمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: 3 هزار و 684 مددجوی تحت حمایت كمیته امداد اصفهان در سه ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره، بهره‌مند شدند.

به گزارش نما،به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هادی بنایی خدمات ارائه شده به مددجویان را محدود به کمک‌های نقدی و کالایی ندانست و اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانوارهای تحت حمایت یکی از برنامه‌های حمایتی مورد تأکید این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده در کنار مشکلات تربیتی فرزندان را از عمده دردسر‌های خانواده‌ها در جوامع امروزی عنوان کرد و گفت: خانوارهای مددجوی کمیته امداد نیز از این وضعیت مستثنی نیستند و برای بهبود شرایط آن‌ها خدمات قابل توجهی در این زمینه توسط این نهاد ارائه می‌شود.

وی ارائه خدمت مشاوره فردی، گروهی، راهنمایی و روان‌درمانی را از جمله مهم‌ترین خدمات کمیته امداد اصفهان در این حوزه برشمرد و عنوان کرد: ۳ هزار و ۶۸۴ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال از این خدمات بهره‌مند شدند.

بنایی ادامه داد: ارائه مشاوره گروهی یکی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان اصفهان در این زمینه است که ارائه آن از زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان تعداد مشاوران حاضر در ادارات این نهاد را ۲۲ نفر اعلام کرد و بیان کرد: تفاهم‌نامه و قرارداد هایی نیز با ۳۲ کلینیک خصوصی ارائه خدمات مشاوره در سراسر استان امضا شده که با معرفی این نهاد، مددجویان از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.
فارس

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...