نسخه چاپی

خرید 108 هزار تن گندم در زنجان/ مطالبات تا 21 تیرماه تسویه شد

عکس خبري -خريد 108 هزار تن گندم در زنجان/ مطالبات تا 21 تيرماه تسويه شد

مدیر فنی و سرپرست كمیته خرید گندم استان زنجان از خرید 108 هزار تن گندم در زنجان خبر داد و گفت: مطالبات تا 21 تیرماه تسویه شده است.

به گزارش نما،ستار رحمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم از اوایل تیرماه در سطح استان زنجان آغاز شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم استان زنجان درباره خرید گندم با استاندارد‌های تعیین شده گفت: الک استاندارد جهانی امسال وارد کشور شده و خرید‌ها هم بر این اساس انجام می‌شود و در سنوات گذشته از الک‌های دو در دو استفاده می‌شد ولی امسال از الک‌های 20 در 1.7 استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 85 هزار و 150 تن گندم به ارزش ریالی 216 میلیارد تومان و خرید توافقی نیز 22 هزار و 825 تن خریداری شده است، گفت: کلا 108 هزار تن خرید توافقی و تضمینی در استان انجام و واریزی به حساب کشاورزان نیز حدود 79 میلیارد تومان است و تا 21 تیرماه تسویه حساب شده است.

رحمنی تصریح کرد: تعداد محموله‌های رسیده نیز 11 هزار محموله بوده است که از 4 هزار و 100 گندم‌کار خریداری شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم استان زنجان با اشاره به اینکه در خدابنده دو سیلوی گندم وجود دارد، گفت: به دلیل مشکلات به وجود آمده برای یکی از سیلو‌ها، خرید تا اطلاع ثانوی در آن انجام نمی‌شود.

وی افزود: کشاورزان این منطقه می‌توانند محموله‌های خود را به هفت مرکز مباشر اتحادیه تعاونی روستایی تحویل دهند.
فارس

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...