نسخه چاپی

پلمب ۴ فروشگاه پوشاك به دلیل بی‌توجهی به كرونا در پایتخت

عکس خبري -پلمب ? فروشگاه پوشاک به دليل بي‌توجهي به کرونا در پايتخت

معاون نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب چهار واحد صنفی عرضه پوشاك به دلیل عدم رعایت پروتكل‌های بهداشتی كرونا خبر داد.

به گزارش نما،سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در راستای تداوم اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در حوزه پوشاک، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت روز گذشته با مشارکت پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی تهران پنجمین مرحله طرح بازدید و نظارت از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ۴۲ واحد صنفی بازدید شد، گفت: در این میان به متصدیان ۱۵ واحد صنفی اخطار کتبی داده شد، چهار واحد صنفی عرضه البسه و پوشاک هم که پیش از ان تذکر دریافت کرده بودند، به علت نقض رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد صنوف همکاری خوبی با پلیس دارند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم که در صورت مواجهه با موارد تخلف چه در حوزه بهداشتی و چه موارد دیگر موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
ایسنا

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...