نسخه چاپی

راه‎‌اندازی سامانه پهپادی در استان كرمان/آمادگی ناجا در جمع‌آوری و شناسایی معتادان متجاهر

عکس خبري -راه‎‌اندازي سامانه پهپادي در استان کرمان/آمادگي ناجا در جمع‌آوري و شناسايي معتادان متجاهر

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به موضوع سامانه پهپادی در استان كرمان اشاره و گفت: كنترل، رصد و پایش مناطق كویری استان كرمان در بحث مبارزه با موادمخدر، امنیت تردد جاده ای به منظور كاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

به گزارش نما،سردار "حسین اشتری" در دیدار فرمانده انتظامی استان، اعضای مجمع نمایندگان مجلس و استاندار کرمان در خصوص مهمترین تدابیر حوزه نظم و امنیت استان کرمان با رویکرد ارتقاء امنیت، به ولایت مداری و انقلابی بودن مردم استان کرمان و همچنین اهمیت این استان اشاره و تصریح کرد: در مبحث کاهش تصادفات رانندگی، دو موضوع زیرساخت ها و فرهنگ سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان کرمان به عنوان بهشت معادن مطرح است، بر لزوم استفاده از ظرفیت استان و نیز جلب مشارکت مردمی به ویژه خیرین امنیت ساز در راستای توسعه نظم و امنیت به خصوص افزایش کلانتری ها و پاسگاه ها تاکید کرد.

اشتری در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، یادآور شد: در مبحث شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد اما موضوع مهم بعد از جمع آوری این افراد، محل نگهداری و کمپ های ترک اعتیاد است که تامین این مراکز جزء وظایف دیگر سازمان ها و نهادهاست که متاسفانه در این زمینه زیرساخت های لازم به حد کافی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به موضوع سامانه پهپادی در استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با موادمخدر، امنیت تردد جاده ای به منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

براساس این گزارش ضرورت فرهنگ سازی و آماده سازی زیرساخت ها برای کاهش تصادفات، کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان از طریق سامانه پهپادی و برخی موضوعات مهم دیگر نیز از جمله مواردی بودند که در این نشست از سوی فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح و در جهت ارتقاء امنیت این استان پیگیری شدند.

گفتنی است در این نشست، نمایندگان مجلس و مسئولان استان کرمان ضمن تشریح مسائل و نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.
ایسنا

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...