نسخه چاپی

پایان نتانیاهو آغاز شده است؟

عکس خبري -پايان نتانياهو آغاز شده است؟

یك روزنامه عرب زبان به تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دادن رشوه به صهیونیستها و اعمال خشونت علیه آنها با هدف ساكت كردن اعتراضات در اراضی اشغالی اشاره كرد.

به گزارش نما، روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در گزارشی با عنوان «آیا نتانیاهو با دادن رشوه و اقدام به سرکوب می تواند اعتراضات را خاموش کند؟» نوشت: به تازگی ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر کنونی این رژیم را ترسو و فاسد خوانده است. موشه یعالون وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز انتقادات تندی را علیه وی مطرح کرده است. در این میان گمانه زنی ها در خصوص اینکه آیا دوره پایان و سقوط نتانیاهو آغاز شده است مطرح می شود.

در ادامه گزارش آمده است، مسئولان سابق رژیم صهیونیستی معتقدند که این رژیم در یک بحران واقعی و خطرناک در سایه بی اعتمادی صهیونیست‌ها به سر می‌برد و نتانیاهو باید استعفا دهد چرا که نتوانسته است با بحران گسترش ویروس کرونا و بحران اقتصادی مبارزه کند؛ به ویژه آن که اخیراً رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری ۳ دور انتخابات با هزینه‌های هنگفت بوده است.
این در حالی است که تظاهرات هزاران صهیونیست علیه فساد و سیاست‌های نتانیاهو به ویژه پرونده های فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزایش یافته و طی یک هفته، سه مورد برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی ثبت شده که با حمله نیروهای پلیس روبه‌رو بوده است.

وزارت دارایی اسرائیل، میلیاردها دلار را در میان اقشار مختلف صهیونیستها توزیع می کند؛ این اقدام نتانیاهو نوعی تلاش برای رشوه دادن به صهیونیست‌ها با هدف ساکت کردن اعتراضات در اراضی اشغالی به شمار می‌رودیک مرکز فلسطینی به نام «مدار» در گزارشی در خصوص پایان دوره نتانیاهو نوشت: دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد روزهای کنونی، نخستین نشانه های پایان دوره نتانیاهو را رقم می‌زند. نتانیاهو بیش از یک دهه در قدرت بوده و در حال حاضر انتقادات علیه وی در اراضی اشغالی شدت گرفته است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتض نیز نوشت که نمی‌توان اعتراضات در اراضی اشغالی را به وسیله پلیس و خشونت، خاموش کرد. صهیونیست ها معتقدند که نتانیاهو بیش از هر چیز دیگری تمرکز و توجه خود را به دادگاه های مربوط به پرونده های فساد خود معطوف کرده است.

بسیاری از مراکز پژوهشی در اراضی اشغالی اعلام کرده اند که گسترش ویروس کرونا بهانه‌ای به دست مقامات رژیم صهیونیستی داده تا استبداد سیاسی خود را در اراضی اشغالی از طریق اعلام حالت فوق العاده افزایش دهند به طوری که سرویس‌های امنیتی به صورت بی سابقه ای اقدام به رصد صهیونیست ها و یا سرکوب هرگونه تجمعی می کنند.

شرایط کنونی نشان می دهد که نتانیاهو بسیار دستپاچه شده است به طوری که وزارت امور دارایی رژیم صهیونیستی با نظارت نتانیاهو تصمیم گرفته است میلیاردها دلار را در میان اقشار مختلف صهیونیستها توزیع کند. این اقدام نتانیاهو نوعی تلاش برای رشوه دادن به صهیونیست‌ها با هدف ساکت کردن اعتراضات در اراضی اشغالی به شمار می‌رود.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...