نسخه چاپی

واكنش هنیه به كناره گیری باراك

نخست وزیر دولت حماس تاكید كرد كه استعفای ایهود باراك و كناره‌گیری وی از فعالیت‌های سیاسی شكستی سنگین برای این رژیم در نتیجه حمله اخیر آن به غزه است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس روز دوشنبه در جریان بازدید از برخی موسسات رسانه‌ای که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته بودند، با تعدادی از اصحاب رسانه دیدار کرده و از آنها به خاطر تلاش‌هایشان در افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه تصریح کرد که اگر اخبار مربوط به استعفای باراک صحت داشته باشد، باید گفت که این مساله یکی از نتایج بزرگ پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی و به ویژه وزارت جنگ است که بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، تاکید و اصرار زیادی بر آغاز این جنگ و تداوم آن داشت.

نخست وزیر فلسطین با تاکید بر حمایت دولتش از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در سایه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه آنها، اظهار داشت که ما همواره حامی رسانه‌ها که در افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی و انتقال چهره واقعی آن به جهانیان پیشتاز بوده‌اند، هستیم.وی افزود: ما امروز به منظور اعلام همبستگی و حمایت از شما به میان شما آمده‌ایم و حمایت کامل خود را از شما در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی که سعی در کتمان واقعیت‌ها دارد و شما بر خلاف آن سعی در انتقال این واقعیت‌ها به جهانیان دارید، اعلام می‌کنیم.

در جریان جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه سه خبرنگار فلسطینی شهید و شش تن دیگر زخمی شدند و علاوه بر این، خسارت‌های سنگینی به ساختمان‌های شبکه‌های رادیویی و ماهواره‌ای از جمله شبکه ماهواره‌ای القدس و شبکه تلویزیونی الاقصی وارد آمد. در این جنگ ۲۵ موسسه دیگر نیز متحمل خسارت‌های جزئی یا کلی شدند.

۱۳۹۱/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...