نسخه چاپی

عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام ثبهساز

عکس خبري -عرضه اوليه ?? درصد از سهام ثبهساز

روز چهارشنبه ۲۲ مرداد، ۲۰ درصد از سهام شركت بهساز كاشانه تهران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش نما،محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عرضه شرکت بهساز کاشانه تهران اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۲ مرداد، ۲۰ درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران با سرمایه ثبتی ۲۰.۱۳۱ میلیارد ریال، معادل ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سهم با نماد «ثبهساز» عرضه اولیه می‌شود.

او در ادامه افزود: از این مقدار ۱۷ درصد به عموم و ۳ درصد به صندوق‌های سرمایه گذاری ارائه می شود. عرضه در دامنه قیمتی ۲.۰۹۰ تا ۲.۲۰۰ ریال است و به ازای هر کد بورسی ۱۰۰۰ سهم تعلق می گیرد. سهامدار عمده این شرکت، گروه توسعه ساختمان تدبیر است.


معرفی شرکت بهساز کاشانه تهران
شرکت بهساز کاشانه تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ به عنوان شرکت سرمایه گذار و مشارکت‌کننده در تمامی فعالیت‌های عمرانی زیر مجموعه گروه توسعه ساختمان تدبیر آغاز کرد.

عمده فعالیت‌های اجرایی شرکت با توجه به مالکیت حدود ۱۱۰ قطعه زمین در مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرستان‌هایی مانند بابلسر، محمودآباد، سنندج، صومعه‌سرا، رشت و ... که به منظور ایجاد ظرفیت ساخت بیش از ۱ میلیون متر مربع فضا‌های مسکونی و اداری و تجاری و خدماتی همراه با فضا‌های سبز و کاربری‌های فرهنگی و ورزشی و ... طراحی و پیش‌بینی شده است.

علاوه بر این مشارکت در پروژه‌های عام‌المنفعه نظیر تعریف، طراحی و ساخت پروژه مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه در شهرستان‌های توابع تهران (شهریار و اسلامشهر) و اردبیل، برنامه‌ریزی و پیگیری جهت احداث و راه‌اندازی پروژه شهرک صنفی کارگاهی چیچکلو در اسلامشهر با ظرفیت اشتغال حداقل ۱۵ هزار نفر را می‌توان به عنوان دستاورد‌های این شرکت در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد.

۱۳۹۹/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...