نسخه چاپی

امسال محرم پر شوری خواهیم داشت/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم

عکس خبري -امسال محرم پر شوري خواهيم داشت/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهيم

رئیس‌جمهور اظهار داشت: محرم پرشوری خواهیم داشت و فضای مجازی و صداو سیما، مطبوعات، رسانه ها و همه سایت‌ها هركس به هر نوع كه می‌تواند باید این پرچم عزا را به اهتزاز در بیاورد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه هیات دولت اظهار داشت: این درس زندگی اباعبدالله(ع) است که به ما می‌گوید خودتان را برای روزهای سختی و امتحان آماده کنید. زندگی دارای فراز و نشیب هست و هر ملت و امتی روزهای سختی پیش رو دارد و در آن روزهای سخت است که جوهره انسان ها مشخص می شود.

وی افزود:‌ ما امسال در محرم مثل همه سال ها عشقمان را به خاندان رسالت و ابی عبدالله الحسین باید نشان دهیم و مثل قرن‌ها که ملت ایران همیشه پرچم دار عزاداری ابی عبدالله الحسین بوده امسال هم همین طور خواهد بود. البته ممکن است شکل عزاداری مقداری تغییر کند و ما باید اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم و همه ما باید دستورالعمل های بهداشتی را مراعات کنیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از راه های عزاداری برای ما این است که در این راه و مسیر به اهداف امام حسین برسیم و اهداف امام حسین همان احترام به شریعت و دین و مناسک است و یکی از اصول دینی ما هم حفظ جان خودمان و همنوعان‌مان و جامعه و مردم است.

روحانی با بیان اینکه انشالله همه دستورالعمل های بهداشتی را مراعات می کنند اظهار داشت: محرم پر شوری خواهیم داشت و فضای مجازی و صدا و سیما و مطبوعات و رسانه ها و همه سایت ها هر کس به هر نوع که می تواند باید این پرچم عزا را به اهتزاز در بیاورد.

۱۳۹۹/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...