نسخه چاپی

افزایش یك میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح

عکس خبري -افزايش يک ميليون تومان به حقوق بازنشستگان نيرو‌هاي مسلح

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد حداقل یك میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح اضافه شود و تا حدودی این تفاوت حقوقی را جبران كنند.

به گزارش نما،علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو، درباره جلسه دیروز کمیسیون، اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد در این جلسه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح و معاونینش حضور یافتند تا درباره عملکرد این سازمان به کمیسیون اجتماعی گزارشی ارائه کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا به بحث خدمات درمانی شاغلین و بازنشستگان، بحث تحصیل و ازدواج فرزندان نیرو‌ها و همچنین خدمات رفاهی و مسکونی نیرو‌های مسلح پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه نیز به بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح پرداخته شد که به گفته سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح این همسان سازی نیازمند ۷ هزار ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

بابایی کارنامی تصریح کرد: مقرر شد حداقل یک میلیون تومان به حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح اضافه شود و تا حدودی این تفاوت حقوقی را جبران کنند و این اتفاق به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مهر ماه سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان داشت: جلسه بعد از ظهر کمیسیون اجتماعی به بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی اعاده شده از شورای محترم نگهبان در دستورکار کمیسیون است.
خبر 24

۱۳۹۹/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...