نسخه چاپی

كفاشیان: افراد توانمند بیایند كار را به آنها می‌سپارم

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضورش در انتخابات گفت: به طور قطعی نمی‌گویم می‌آیم یا نه اما اگر افراد توانمندی حضور پیدا كنند كار را به آنها می سپارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در حاشیه اولین گردهمایی خانواده فوتبال در مورد شکایت از شبکه خبر گفت: یک سری اتفاقات افتاد که مجبور شدیم شکایت کنیم اما نمی‌توانم بگویم چرا این کار را انجام دادیم. شبکه خبر اگر از شکایت ما ناراضی بود می‌توانست معذرت خواهی کند تا همه چیز تمام شود اما آنها این کار را نکردند و ما هم شکایت کردیم تا قاضی همه چیز را مشخص کند.

وی افزود: ما صبور هستیم اما انتقادهای خودمان را هم داریم. وقتی ورزشکاری زمین می‌خورد باید او را بلند کنیم نه اینکه ضربه دیگری به او بزنیم. نباید فقط فرد خاصی را مقصر تلقی کنیم و باید ببینیم مشکلات چگونه حل می‌شود. قبول دارم رسانه‌ها خبرهای خوب ما را هم بازتاب می‌دهند و به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند اما در برخی مواقع نیز بزرگ‌نمایی می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نشست امروز گفت: این پیشنهادی بود که عباسی، وزیر ورزش داده بود. جلسه بسیار خوبی بود و اگر پیش از این هم برگزار می‌کردیم خیلی به پیشرفت فوتبال کمک می‌کرد. بزرگان فوتبال نظرات خود را گفتند. به نظر من جامعه فوتبال به این جلسات بیشتر احتیاج دارد.

کفاشیان در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به طور قطعی نمی‌گویم که می‌آیم یا نه ولی گر افراد توانمندی حضور پیدا کنند قطعا کار را به آنها خواهیم سپرد.

وی در مورد اینکه قصد بازگشت به دوومیدانی را ندارد، گفت: بازنشسته هستم و نمی‌توانم به دوومیدانی برگردم اما هر کجا باشم به ورزش کمک خواهم کرد. البته اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کرده و بازنشسته‌ها می‌توانند کاندیدا شوند.

کفاشیان در مورد اعتراض سرمربیان لیگ برتر به کارلوس کی‌روش عنوان کرد: باشگاه‌ها زحمات زیادی می‌کشند اما برنامه‌های تیم ملی اولویت دارد. ما از کی روش برنامه گرفتیم و ایشان هم در جلسات مختلف با رسانه‌ها شرکت کرد و نظرات آنها را پرسید. اگر روزی بازی‌های باشگاهی با تیم ملی همزمان باشد، ما تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد.

۱۳۹۰/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...