نسخه چاپی

برخورد خشن رئیس جمهور برزیل با یك خبرنگار

عکس خبري -برخورد خشن رئيس جمهور برزيل با يک خبرنگار

رئیس‌جمهور برزیل در واكنش به سوال یك خبرنگار كه از او درباره ارتباط همسرش با یك طرح فساد مالی سوال كرده بود، وی را تهدید به حمله كرد.


به گزارش نما، «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل روز یکشنبه یک خبرنگار را که از وی درباره ارتباط همسرش با یک طرح فساد سوال کرده بود، تهدید به حمله کرد.

طبق فایل صوتی‌ای که روزنامه برزیلی «او گلوبو» منتشر کرده، بولسونارو به خبرنگار این روزنامه می‌گوید: خیلی دلم می‌خواهد دهانت را با مشت خرد کنم.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، رئیس‌جمهور برزیل بعد از گفتن این حرف‌ها، اعتراض سایر خبرنگاران را نادیده گرفت. گلوبو در بیانیه‌ای اعلام کرد چنین ارعابی نشان می‌دهد ژائیر بولسونارو وظیفه یک خدمتگزار عمومی را نپذیرفته و در برابر مردم پاسخگو نیست.

این خبرنگار از بولسونارو درباره گزارشی در مجله Crusoe سوال کرد که در آن «میشل بولسونارو» را با پرونده «فبریسیو کِیروز» افسر پلیس بازنشسته که مشاور سابق «فلاویو بولسونارو» پسر بزرگ رئیس‌جمهور بوده مرتبط دانسته بود.

این افسر و همچنین پسر بزرگ بولسونارو به دلیل طرحی که گفته شده از طریق آن از کارمندان دولت کلاهبرداری شده، تحت بازجویی و تحقیق قرار دارند.

طبق گزارش منتشر شده، این افسر بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ پول‌های کلاهبرداری شده را به حساب همسر بولسونارو واریز می‌کرده است. فلاویو بولسونارو در آن زمان قانون‌گذار ریو دو ژانیرو بود. میشل بولسونارو تاکنون درباره این مسئله اظهارنظر نکرده است.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...