نسخه چاپی

احداث ۱۰ هزار واحد در زاهدان و ۲۵۰۰ واحد در چابهار

عکس خبري -احداث ?? هزار واحد در زاهدان و ???? واحد در چابهار

تابش گفت: ۱۰ هزار واحد مسكونی در بافت‌های حاشیه‌ای زاهدان در حال نوسازی است كه تعدادی از این واحد‌های برای دریافت تسهیلات و صدور پروانه به بانك‌ها و شهرداری معرفی شده اند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجموعه راهبرد‌ها و عملیات اجرایی بنیاد در ساماندهی بافت‌های فرسوده استان سیستان و بلوچستان که چندی است به بنیاد سپرده شده است را اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در زاهدان مجموعه اقدامات مناسبی به منظور ساماندهی بافت‌های حاشیه‌های و سکونتگاه‌های غیررسمی در حال انجام است و عمران شهری وسیعی در آن مناطق انجام شده و در دست انجام است.

تابش گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های حاشیه‌ای زاهدان در حال نوسازی است که تعدادی از این واحد‌های برای دریافت تسهیلات و صدور پروانه به بانک‌ها و شهرداری معرفی شده اند.

وی در خصوص ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار نیز گفت: در چابهار احداث ۲۵۰۰ واحد مسکونی در سکونتگاه‌های غیررسمی در برنامه است که برای آن تامین اعتبار انجام گرفته است.
به گفته تابش، تسهیلاتی که به ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای زاهدان و چابهار تعلق می‌گیرد ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴ درصد است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای از پرداخت وجه برای پروانه ساختمانی معاف هستند و خدماتی از این دست برای آن‌ها رایگان است.

وی استقبال مردم منطقه را از فعالیت‌های بنیاد مسکن برای ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی مثبت ارزیابی کرد.

۱۳۹۹/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...