نسخه چاپی

تحویل ۲۳ كلاس درس به آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد تا مهر امسال

عکس خبري -تحويل ?? کلاس درس به آموزش و پرورش کهگيلويه و بويراحمد تا مهر امسال

مدیركل نوسازی مدارس كهگیلویه و بویراحمد از تحویل ۲۳ مدرسه با ۱۳۱ كلاس درس به آموزش و پرورش تا اوایل مهر خبر داد.

به گزارش نما،پیروز کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبیین و تشریح طرح آجر به آجر اظهار داشت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پروش و اهمیت موضوع توسعه مشارکت گسترده خیّرین با اهداف عمده فرهنگ سازی و توجه به امر مدرسه سازی در بین اقشار مختلف در دستور کار نوسازی مدارس کشور قرار گرفته است که امیدواریم با همراهی و مشارکت اقشار مختلف قدم های مؤثری در استان برداشته شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی برای تکمیل بخشی از مدارس خیرساز این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد وافزود: دو برابر مبلغ فوق جهت تکمیل پروژه‌های خیری نیمه تمام اعتبار نیاز است .

کرمی گفت :تا مهر ماه امسال 23 فضای آموزشی در قالب 131 کلاس درس و زیر بنای 17255 متر مربع تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد که از این تعداد پروژه ، 4 فضای آموزشی در قالب 24 کلاس درس با زیر بنای 1793متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد‌.

وی افزود:تعداد 28 پروژه در قالب 179کلاس درس با زیر بنای 29512 متر مربع از محل اعتبارات ملی – استانی و خیری در دست اجرا است که امیدواریم تا ایام الله دهه فجر این پروژه‌ها تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.
فارس

۱۳۹۹/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...