نسخه چاپی

نماینده مجلس:طرح‌های مناسبی برای توسعه شهرستان بروجن اجرایی شده است

عکس خبري -نماينده مجلس:طرح‌هاي مناسبي براي توسعه شهرستان بروجن اجرايي شده است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت راهبردی و وجود طرح‌های مهم در شهرستان بروجن گفت: دولت برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان طرح‌های مهمی مانند انتقال آب بن به بروجن، راه‌آهن، جاده‌سازی و پروژه‌های صنعتی را اجرایی كرده است.

به گزارش نما،حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز دوشنبه در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی ۴۲ طرح‌های شهرستان بروجن همزمان با دومین روز از هفته دولت تاکید کرد: با توجه به سال پایانی دولت دوازدهم، مسوولان دولتی در سطح ملی، استانی و شهرستانی باید با تمام توان و جلوگیری از هدرروی حتی یک لحظه‌ای از فرصت باقی‌مانده، برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.
وی افزود: با وجود شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی در کشور، اما برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش‌های مطلوبی دارند.
جعفری تصریح کرد: افزایش همدلی، هم‌افزایی و وحدت برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور و چهارمحال و بختیاری ضروری است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این سفر چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری طرح انتقال آب بن به بروجن و افزون‌بر چهار هزار میلیارد ریال به‌ منظور تکمیل پروژه راه‌آهن مبارکه به بروجن به شهرکرد اختصاص یافت.
وی گفت: شهرستان بروجن در مسیر ترانزیتی مرکز کشور به استان‌های جنوبی و جنوب غرب ایران واقع شده است و باید از این ظرفیت برای تسریع در روند اجرایی، تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های شهرستان بروجن بهره‌گیری شود.
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ بیشتر از گذشته است، به ‌همین علت، توجه بیشتر به توصیه‌های بهداشتی و درمانی در این حوزه ضروری است.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح ۲۸ طرح با ۴۶۱ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال اعتبار و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۸۲ نفر و کلنگ زنی ۱۴ طرح با ۵۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار مختص شهرستان بروجن است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
ایرنا

۱۳۹۹/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...