نسخه چاپی

طراحی وتولید بازی سوداگران راه ابریشم در شهرك علمی وتحقیقاتی اصفهان

عکس خبري -طراحي وتوليد بازي سوداگران راه ابريشم در شهرک علمي وتحقيقاتي اصفهان

بازی سوداگران راه ابریشم، محصولی هنر بنیان تولید شده از پژوهشگران مركز رشد تخصصی هنر مستقر در شهرك علمی وتحقیقاتی اصفهان است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این بازی روایت داستان تجارت محصولات گران‌بهای صنایع دستی در راه ابریشم دارای سه گیم‌پلی بازی دونفره، سه‌نفره و چهارنفره در قالب پایه، سه‌نفره و چهارنفره در درجه ممتاز طراحی و ساخته شده است.
قالب پایه مناسب این بازی ویژه رده سنی ۸ تا ۱۲ سال و ممتاز آن هم با هیجان و استراتژی بیشتر، مناسب رده سنی بالای ۱۲ سال است.
ساختار مسیر‌های بازی، تاس‌ها، تعداد مهره‌های هر بازیکن در سطح زمین و کارت‌ها به شکلی طراحی و تنظیم شده است که افراد حین زیرنظر گرفتن حرکات دیگر بازیکنان، مدام لازم است تعیین تاکتیک و استراتژی کنند.
این بازی قدرت تصمیم گیری، مدیریت، برنامه‌ریزی و تمرکز را بیشتر می‌کند و در طول بازی بازیکنان باهم به تجارت پرداخته و هوش کلامی، ریاضی، هیجانی و قدرت تعاملات خود را بیش از پیش پرورش می‌دهد.
سوداگران نخستین بازی رومیزی است که ۴۹ رشته‌ی صنایع دستی ازجمله معاصر و در حال فراموشی به همراه هنرمندان بزرگ کشور را معرفی می‌کند.

۱۳۹۹/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...