نسخه چاپی

آغاز سال تحصیلی در ۱۲۲ مدرسه پلدختر

عکس خبري -آغاز سال تحصيلي در ??? مدرسه پلدختر

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: ۱۲۲ مدرسه این شهرستان شنبه ۱۵ شهریورماه با حضور دانش‌آموزان بازگشایی شده است.

به گزارش نما،کوروش احمدی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس پلدختر افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا، سال تحصیلی جدید به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آغاز شد.

وی اظهار داشت: امسال ۱۲۲ مدرسه این شهرستان سیل‌زده پذیرای ۱۰ هزار و ۳۲۷ دانش‌آموز هستند و و بیش از ۹۰۰ معلم کار تعلیم و تربیت این تعداد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همچنین امسال تعداد نونهالان پیش دبستانی در پلدختر ۸۴۹ نفر، دانش آموزان ابتدایی بیش ازپنج هزار و ۳۹۰، متوسطه اول افزون بر ۲ هزار و ۲۳۰ و متوسطه دوم بیش از یکهزار ۷۶۴ نفر می باشد.

امام جمعه پلدختر نیز با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: علم آموزی و دانش اندوزی مورد تاکید دین اسلام و تعلیم و تعلم، پایه و اساس توسعه همه جانبه است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: آموزش و پرورش، اولیا، مربیان و معلمان باید علاوه بر مباحث آموزشی، حساسیت ویژه ای نسبت به تربیت و تزکیه روح دانش آموزان داشته باشند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی یکی از توطئه های دشمنان است تا از طریق شبکه های ماهواره ای و رسانه ضد انقلاب به ذهن نوجوانان و جوانان نفوذ و آنها را نسبت به واقعیت ها، حقیقت دین و اعتقادات سست کنند.

وی گفت: معلمان باید برنامه های مدون و موثری برای تقویت فضایل اخلاقی و صفاتی همچون خودشناسی و خداشناسی دانش آموزان داشته باشند.

سال تحصیلی جدید با حضور ۳۶۰ هزار دانش‌آموز از جمله ۳۴ هزار پایه اولی در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان آغاز شده است.

لرستان در شرایط هشدار شیوع کرونا قرار دارد.
ایرنا

۱۳۹۹/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...