نسخه چاپی

تمركز ناجا بر راهبردهای جدید آموزشی

عکس خبري -تمرکز ناجا بر راهبردهاي جديد آموزشي

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینكه با آموزش و استمرار آن می توانیم " "پلیس حرفه ای" باشیم، گفت : در مسیر هوشمند سازی، پیشرو هستیم و با بهره گیری از سامانه های نوین به ویژه در شرایطی كه با شیوع ویروس كرونا با محدودیت هایی در برگزاری دوره های آموزشی مواجه شدیم برنامه های خود را عملیاتی می كنیم.

به گزارش نما ،سردار حبیب الله جان نثاری گفت: امروز آحاد مردم و مسئولان کشور به این مهم که نیروی انتظامی در جای جای کشور حضور و نقش موثری دارد، اذعان می کنند.

معاون تربیت و آموزش ناجا با اشاره به جمله ای که «هر چه در آموزش عرق بیشتری ریخته شود در میدان نبرد خون کمتری ریخته خواهد شد»، اظهارکرد: هر چقدر بتوانیم خودمان را با آموزش آماده تر کنیم در میدان های سخت و نرم تلفات و خسارات کمتری می بینیم.

وی افززود: بر مبنای روایتی از امام سجاد (ع) با این مضمون که کاری که انسان بدون اطلاع و آگاهی (به تعبیر من آموزش) انجام دهد، ضررش بیش از فایده اش است، من نیز معتقدم که تحقق اهداف سازمانی و رسیدن به تعالی و پیشرفت هم بدون توجه به امر آموزش و تربیت ممکن نیست.

جان نثاری با اشاره به اهمیت آموزش تاکید کرد: نیروی انتظامی با این حجم از گستردگی و تنوع ماموریتی می تواند با تکیه بر "آموزش"، "مهارت محوری" و "تخصص گرایی" به ارتقای توان عملیاتی نیروها دست یابد و به طور قطع ارتقای توان رزمی و عملیاتی فرماندهان،افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان ناجا در نهایت به رضایت عمومی و مردمی منتج می شود.

معاون تربیت و آموزش ناجا یادآور شد: با آموزش و استمرار آن، "تمرین محوری" و ... می توانیم " "پلیس حرفه ای" باشیم و چنین پلیسی ضمن "اخلاق مداری" با تکیه بر دانش، مهارت و تخصص می تواند در جامعه به گونه ای عمل کند که مدال افتخار رضایت مقام معظم رهبری را به عنوان مجاهدان فی سبیل الله بر سینه بزند و از طرفی " اعتماد مردمی " که بالاترین سرمایه اجتماعی است را به دست آورد.

جان نثاری در بخش دیگری از سخنان خود از تمرکز بر راهبردهای جدید در معاونت آموزش و تربیت ناجا خبر داد و گفت : برای تمام سطوح در معاونت ها، پلیس های ستادی، تخصصی و استانی سرفصل های آموزشی تعریف و تدوین و برنامه های عملیاتی سال آموزشی را به جامعه هدف اشاره شده ابلاغ کرده ایم.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم اگر بر آموزش صحیح تمرکز کنیم نه تنها کیفیت ماموریت ها ارتقا می یابد بلکه خسارات و تلفات کمتری به سازمان تحمیل می کنیم. در واقع توجه به آموزش نیروها مصداق بارز صیانت از آنان است.

معاون تربیت و آموزش ناجا درباره بهره وری از فناوری های نوین در آموزش نیروها اظهارکرد: امروز این توفیق و افتخار را دارم که اعلام کنم به عنوان یکی از معاونت های پیشرو در استفاده از فناوری های به روز و نوین مطرح باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس جان نثاری با اشاره به شعار و رویکرد نیروی انتظامی در هوشمند سازی پلیس مطرح کرد: ما در مسیر هوشمند سازی، پیشرو و پیشگام هستیم و اتفاقا با بهره گیری از سامانه های نوین به ویژه در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی در برگزاری دوره های آموزشی مواجه شدیم،برنامه های خود را عملیاتی می کنیم.
ایسنا

۱۳۹۹/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...