نسخه چاپی

مددی: كریمی پاسخ روشنی به درخواست استقلال نداده است/ مفقود شدن پاسپورتم جای ابهام دارد

عکس خبري -مددي: کريمي پاسخ روشني به درخواست استقلال نداده است/ مفقود شدن پاسپورتم جاي ابهام دارد

احمد مددی معاون باشگاه استقلال مدعی شد كه علی كریمی هافبك آبی‌پوشان پاسخ روشنی به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد نداده است.

به گزارش نما، احمد مددی درباره عدم سفرش به قطر همراه تیم فوتبال استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پاسپورت من در CIP فرودگاه امام خمینی (ره) مفقود شد و نتوانستم سوار هواپیما شوم. با پیگیری پلیس گذرنامه، CIP فرودگاه و شرکت هواپیمایی وارش موضوع مفقود شدن پاسپورتم صورتجلسه شد.

وی افزود: برای من عجیب بود که چطور پاسپورتم در قسمت CIP فرودگاه مفقود شد. این مسئله واقعاً جای ابهام دارد. البته موضوع در دست بررسی است تا دلیل مفقود شدن پاسپورت مشخص شود.

معاون باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات تصریح کرد: در حال حاضر تیم استقلال در قطر است و باید منتظر پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بمانیم. باشگاه تا این لحظه فعالیت جدیدی نداشته است.

مددی در مورد بحث تمدید قرارداد علی کریمی یادآور شد: گویا این بازیکن پیشنهاد خوب و سنگین مالی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد و به آن فکر می‌کند. کریمی تا این لحظه پاسخ روشنی به درخواست باشگاه استقلال نداده است.

وی راجع به بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال نیز گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره در جریان هستند و می‌توانند توضیح دهند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...