نسخه چاپی

از بحران های كنونی با عزت عبور خواهیم كرد

عکس خبري -از بحران هاي کنوني با عزت عبور خواهيم کرد

رئیس بنیاد شهید: از بحران‌ها و موانع سخت كنونی با عزت عبور خواهیم كرد و شكست مفتضحانه‌ای نصیب دشمنان اسلام خواهد شد.

به گزارش نما ،آقای سعید اوحدی در نشست خبری گفت: ما در این ۴۰ سال از بحران‌ها و موانع با سربلندی و عزت عبور کردیم و در این ۴۰ سال لحظه‌ای نبود که استکبار علیه ما توطئه نکند.
وی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ بزرگداشت یاد و خاطره همه شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنهاست و تجلیل از این حماسه تجلیل از دیگر حماسه آفرینانی است که به عنوان مدافعان حرم در قالب فاطمیون، زینبیون و علویون حماسه‌های بزرگی را رقم زدند و با بیعت از رهبری هزار کیلومتر آن طرف مرز‌های جمهوری اسلامی در تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت رفتند تا از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خدا را شاکریم که توطئه بسیار پیچیده استکبار و صهیونیست با پشتیبانی ماشین جنگ برخی کشور‌های منطقه با شکست مواجه شد و قطعاً اگر شهدای مدافع حرم و فاطمیون نبودند امروز اثری از آثار اسلامی در منطقه نبود.
آقای اوحدی گفت: استکبار جهانی همه تلاش خود را به کار گرفت که آثار اصیل اسلامی و اهل بیت را ویران کند، همان کاری که در سوریه کردند و در عراق هم قصد داشتند.

حرکت مدافعان عرصه سلامت؛ مقدس است

وی افزود: باید حرکت مدافعان عرصه سلامت را هم به همه تلاشگران چهل سال انقلاب افزود و آن‌ها در حوزه درمانی کشور در این روز‌های شیوع بیماری کرونا حماسه‌ای بزرگ رقم زدند و در شرایطی که در بسیاری از کشورها، بیماری کرونا به عنوان چالشی جدی در بهداشت و درمانشان مطرح شد، اما با وجود همه تحریم ها، فشار‌ها و محدودیت‌ها با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت امروز کادر درمانی ما از جایگاه ویژه‌ای نزد مردم برخوردارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فشار حداکثری دشمن در مقطع کنونی در طول تاریخ سابقه نداشته است و حتی از واردات دارو و غذا هم جلوگیری می‌کنند و امروز جانبازان عزیز و بیمارانی داریم که نیازمند دارو‌های خاص هستند، اما در شرایط تحریم قرار گرفته است.
آقای اوحدی افزود: همان طور که در چهل سال گذشته از سخت‌ترین موانع و بحران‌ها عبور کردیم این بار هم با عزت از بحران‌ها عبور خواهیم کرد و شکست مفتضحانه‌ای نصیب دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.
صداوسیما

۱۳۹۹/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...